افتخاری دیگر برای شهرستان رودبار

هنرجوی رودباری در المپیاد کشوری شایستگی محور شاخه فنی و حرفه ای اول شد

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 ژوئن 2019 | 15:10 ب.ظ
هنرجوی رودباری در المپیاد کشوری شایستگی محور شاخه فنی و حرفه ای اول شد مهدی کشاورز افشار هنرجوی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای گمنام شهرستان رودبار(شهر منجیل) در المپیاد کشوری شایستگی محور شاخه فنی و حرفه‌ای رتبه نخست کشوری را در رشته تاسیسات مکانیکی از آن خود کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در این باره گفت: شهرستان رودبار در رشته تاسیسات […]

مهدی کشاورز افشار هنرجوی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای گمنام شهرستان رودبار(شهر منجیل) در المپیاد کشوری شایستگی محور شاخه فنی و حرفه‌ای رتبه نخست کشوری را در رشته تاسیسات مکانیکی از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در این باره گفت: شهرستان رودبار در رشته تاسیسات مکانیکی بعنوان نماینده استان گیلان در مرحله کشوری در این المپیاد حضور یافت.

علی عطایی، ترویج و ایجاد نگرش حرفه‌ای در سطح ملی، سنجش میزان کیفیت آموزش‌های تخصصی ارائه شده در سه سطح هنرستان، استان و کشور، توسعه و تعالی رشته‌های مختلف شاخه فنی و حرفه‌ای و توانمندسازی و مشارکت هنرجویان در سطح مختلف را از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد عنوان کرد.

۲۱۹ هنرجوی دختر و پسر از ۳۲ استان کشور ماه گذشته در المپیاد کشوری شایستگی محور شاخه فنی و حرفه‌ای در رقابت‌های کارگاهی شرکت کردند، المپیاد شایستگی محور شاخه فنی و حرفه‌ای برای اولین بار در سطح کشور با رویکرد شایستگی‌های فنی و غیرفنی شامل اخلاق حرفه‌ای، الزامات محیط کار، نوآوری و کارآفرینی، مدیریت تولید و کاربرد فناوری‌های نوین در هشت رشته حسابداری، تاسیسات مکانیکی، مکانیک خودرو، امور زراعی، صنایع غذایی، صنایع فلزی، تربیت بدنی و ساختمان به میزبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار