مدیرعامل شرکت بهره برداری شبکه آبیاری گیلان اعلام کرد:

تا پایان برداشت برنج مشکل کمبود آب زراعی نداریم.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 21 ژوئن 2019 | 15:34 ب.ظ
تا پایان برداشت برنج مشکل کمبود آب زراعی نداریم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری شبکه آبیاری گیلان در جلسه رسیدگی به مشکلات آب زراعی کشاورزی صومعه سرا با تأکید بر اینکه کشاورزان با میراب ها و مسئولان آبیاری همکاری کنند گفت : تا پایان برداشت برنج مشکل کمبود آب زراعی نداریم. مهران حسن زاده با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری شبکه آبیاری گیلان در جلسه رسیدگی به مشکلات آب زراعی کشاورزی صومعه سرا با تأکید بر اینکه کشاورزان با میراب ها و مسئولان آبیاری همکاری کنند گفت : تا پایان برداشت برنج مشکل کمبود آب زراعی نداریم.
مهران حسن زاده با اشاره به اینکه 60 هزار هکتار از شالیزارهای 6 شهرستان غرب گیلان با آب پشت سد سفیدرود آبیاری می شوند افزود : کانال های آب کشاورزی غرب گیلان توان آب دهی 30 هزار هکتار را در هر نوبت را دارد.
سرپرست فرمانداری صومعه سرا هم به موضوع کم آبی شالیزارهای این شهرستان اشاره کرد و گفت : شکست کانال های آب، لایروبی نکردن نهرها و توزیع نامناسب آب زراعی مشکل کشاورزان را بیشتر کرده است.
سید محمدی افزود : امیدرواریم با تبدیل پمپاژهای دیزلی به برقی در چند روستا و حفر چاه های کم عمق در برخی از روستاهای صومعه سرا تا هفته آینده بتوانیم مشکل را به حداقل برسانیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار