یادداشت روز؛ بعد از گذَشت ۴ دهه از انقلاب؛

مسیر دسترسی به مزار اولین شهید نهضت امام (ره) هنوز خاکی است

 بهرام قربانپور/ فعال فرهنگی و رسانه ای
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 4 ژوئن 2019 | 13:39 ب.ظ
مسیر دسترسی به مزار اولین شهید نهضت امام (ره) هنوز خاکی است درفک خبر/همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به اتفاق جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به مزار حجت الاسلام شهید سید یونس حسینی رودباری اولین شهید نهضت امام (ره) در روستای آغوزبن رودبار حضور پیدا کردیم. اتفاق خوشایندی که […]

درفک خبر/همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به اتفاق جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به مزار حجت الاسلام شهید سید یونس حسینی رودباری اولین شهید نهضت امام (ره) در روستای آغوزبن رودبار حضور پیدا کردیم.

اتفاق خوشایندی که بعد از سال ها در مزار این شهید بزرگوار رقم خورده بود، مرمت و بازسازی مزار شهید سیدیونس بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
اما آن چیزی که موجب تاثر و تالم گشت، خاکی بودن مسیر دسترسی به مزار اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی (ره) بود، شخصیتی که امام (ره) در وصف ایشان گفتند؛ (( من سید یونس را از فرزندم بیشتر دوست داشتم)).
جای تامل است که بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی، مسیر دسترسی به مزار پیشگام نهضت امام (ره) که همه از آن بعنوان سند انقلاب اسلامی یاد می کنند، خاکی بوده و یا از وضعیت نامطلوب برخوردار باشد.
وقتی از مسئولین شهرستان هم در این خصوص سوال می کنیم بهانه همیشگی ((نبود اعتبار)) را مطرح می کنند در حالی که بیشتر محورهای اصلی و فرعی روستاهای کوچک و بزرگ شهرستان، آسفالت می شود ولی برای روستای اولین شهید نهضت حضرت امام اعتبار نیست که مسیر دو سه کیلومتری راه دسترسی به مزار این شهید بزرگوار آسفالت شود؟
چطور در تریبون ها، مراسمات و سخنرانی هایتان با افتخار از نام مبارک شهید سید یونس رودباری استفاده می کنید اما برای ساماندهی راه دسترسی به مزار این شهید هيچ قدمی بر نمی دارید؟
زائرین و محبان اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) و پیشگام شهدای انقلاب اسلامی تا چند دهه باید منتظر بمانند تا برای رفتن به مزار این شهید بزرگوار، از راه دسترسی مناسب برخوردار شوند؟
آیا اگر شهید سید یونس حسینی (رودباری) برای شهرستان دیگر استان بود، اینگونه موجب محرومیت قرار می گرفت یا نگاه ها تغییر می کرد؟

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار