یادداشت علیرضا کربلایی حسینی فعال سیاسی شهرستان رودبار بمناسب قیام۱۵خرداد:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بی نام و نشان می ماند اگر نام خمینی کبیر نبود

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 ژوئن 2019 | 15:11 ب.ظ
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بی نام و نشان می ماند اگر نام خمینی کبیر نبود درفک خبر/ حضرت امام روح الله الخمینی (ره) ، معمار کبیر انقلابی بود که بعنوان اعجاز قرن نامیده می شد . انقلابی که برخواسته از اعتقاد راسخ به اسلام راستین و میراث گرانبهای رسول اکرم (ص) قرآن و عترت بود . انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بی نام و نشان می ماند اگر نام خمینی […]

درفک خبر/ حضرت امام روح الله الخمینی (ره) ، معمار کبیر انقلابی بود که بعنوان اعجاز قرن نامیده می شد . انقلابی که برخواسته از اعتقاد راسخ به اسلام راستین و میراث گرانبهای رسول اکرم (ص) قرآن و عترت بود .

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بی نام و نشان می ماند اگر نام خمینی کبیر نبود .

انقلاب اسلامی یادگار بزرگ برجای مانده از امام راحل است ، انقلابی که سرآغاز رستاخیزهای جهانی دنیای اسلام و بیداری اسلامی شد و امروز چون گذشته در سایه رهبری خلفی صالح ، فرزانه و بزرگواری چون امام سید علی خامنه ای در اوج بالندگی ، اقتدار و افتخار به سر می برد.

امام روح الله قیام نکرد جز برای خدا و آزادی مردم از ظلم و ستم رژیم ستمشاهی و قدرت های خارجی که بر ملت عزیز و مظلوم ایران روا شده بود .

تاثیر امواج خروشان انقلاب رهایی‌بخش و اسلامی امام راحل ، اکنون مرزهای بیکران انقلاب اسلامی را درنوردیده و در منطقه و جهان اسلام، موجی از آگاهی و بیداری اسلامی را بوجود آورده است که ملت آزادی خواه کشورهای اسلامی را با الگو قرار دادن روح آزادی خواهی این پیر فرزانه و با اتکا به توفیق الهی، زنجیرهای نظام سلطه و جهانخواران عالم را که بر ملت های مظلوم و مسلمان ظلم و ستم را روا داده بود پاره کرده وآنها را به سوی آزادی ، هویت و استقلال هدایت کرده است.

بار دیگر یادی کنیم از قیام خونین ۱۵ خرداد که انقلاب شکوهمند اسلامی در آمیخته با عطر شهیدان قیام الهی پانزده خرداد است ، قیامی که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود .

قیام 15 خرداد حرکتی ماندگار بود که راه مبارزه در برابر ظلم و ستم را به مسلمانان آموخت و معمار کبیر انقلاب نیز با مشاهده حمایت و پشتیبانی مردم از او، با اتکا به خداوند و این حمایت مردمی، در راه مبارزه با دیکتاتوری پهلوی و قدرت های خارجی گام ­های خود را را سخ­تر و مصمم تر برداشت.

مقاومت های دیروز و امروز نیز ریشه در قیام الهی ۱۵ خرداد دارد و قیام ۱۵ خرداد ریشه در قیام عاشورا و کربلا دارد .

لذا به زعم خود سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن منادی اسلام و نماد حقیقی استقلال و عزت ملی را به همه آزادی‌خواهان جهان و امت اسلامی تسلیت می گویم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار