به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: با راه اندازی فاز اول درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir، متقاضیان تمدید دفترچه درمان می توانند با ورود به این سامانه درخواست خود را اعلام کنند.
جمیل حق پرست هدف از راه اندازی این سامانه را ترویج خدمات الکترونیک برای افزایش رضایتمندی، تسریع در پاسخگوئی و کاهش هزینه های مراجعان عنوان کرد و افزود: استفاده از خدمات متنوع سامانه مذکور، منوط به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری است و آن دسته از مخاطبینی که قبلاً برای سایر خدمات غیرحضوری نظیر مشاهده اینترنتی سوابق ثبت نام کرده اند و حساب کاربری دارند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.
وی اضافه کرد: در سامانه درگاه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی خدماتی نظیر، تجدید و تامین اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی، استعلام اطلاعات هویتی و شماره تامین اجتماعی، استعلام آخرین رابطه بیمه پردازی، استعلام برخورداری از حمایت درمانی، سوابق تلفیقی و ریز دستمزد بعد از سال86، اعتراض به سوابق و اعتراض به سابقه دارای کسری کارکرد یا اشکال، اعتراض به سوابق ناموجود، عناوین شغلی، میانگین دستمزد 2سال آخر ارائه می شود.