معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در بازدید از کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان بیان داشت:

در صورتی که نظرات کارشناسی بر صحت فعالیت این واحد تولیدی و آلاینده نبودن آن دلالت کند از آن حمایت هم خواهد شد.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 28 می 2019 | 17:57 ب.ظ
در صورتی که نظرات کارشناسی بر صحت فعالیت این واحد تولیدی و آلاینده نبودن آن دلالت کند از آن حمایت هم خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اوسط اکبری مقدم به دنبال انتقال پسماند پتروشیمی جنوب به گیلان و اعتراض مردم این استان ، عصر امروز به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیران برخی دستگاه های اجرایی مرتبط ، همچنین اساتید دانشگاه و سمن های فعال در عرصه زيست محیطی ، از کارگاه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اوسط اکبری مقدم به دنبال انتقال پسماند پتروشیمی جنوب به گیلان و اعتراض مردم این استان ، عصر امروز به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیران برخی دستگاه های اجرایی مرتبط ، همچنین اساتید دانشگاه و سمن های فعال در عرصه زيست محیطی ، از کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت : اگر فعالیت این واحد بدون پشتوانه علمی دچار ابهام و سوالی بدون پاسخ باشد ، از فعالیت آن جلو گیری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره بر تاثیر فعالیت این کارگاه در رونق تولید و توسعه اشتغال پایدار افزود : در صورتی که نظرات کارشناسی بر صحت فعالیت این واحد تولیدی و آلاینده نبودن آن دلالت کند از آن حمایت هم خواهد شد.
کارگاه تولیدی بیلیش در لوشان با ساخت برج تقطیر ، میعانات و پسماندهای پتروشيمي را بازیافت کرده و به چرخه تولید برمی‌گرداند.
این درحالی است که در هفته گذشته ورود یک محموله بازیافتی از کارخانه‌های پتروشیمی جنوب کشور به گیلان و تخلیه آن در کارگاه بیلیش در رسانه ها مطرح و سوالات و دغدغه هایی برای اصحاب رسانه و افکار عمومی ایجاد کرده بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار