مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

گیلان در کنکور سراسری سال ۹۷ رتبه ششم کشور را کسب کرد

احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 می 2019 | 09:14 ق.ظ
گیلان در کنکور سراسری سال ۹۷ رتبه ششم کشور را کسب کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۸ هزار و ۱۳۹ نفر شامل ۱۰ هزار ۶۱۰ نفر دختر و ۷ هزار ۵۲۹ نفر پسر پایه دوازدهم شاخه‌های مختلف نظری مشغول به تحصیل، داوطلب شرکت در کنکور سراسری هستند. نادر جهان آرای افزود: از این شمار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۸ هزار و ۱۳۹ نفر شامل ۱۰ هزار ۶۱۰ نفر دختر و ۷ هزار ۵۲۹ نفر پسر پایه دوازدهم شاخه‌های مختلف نظری مشغول به تحصیل، داوطلب شرکت در کنکور سراسری هستند.
نادر جهان آرای افزود: از این شمار ۷ هزار و ۲۱۸ نفر در رشته ادبیات و علوم انسانی، ۲ هزار و ۳۳۲ نفر رشته ریاضی و فیزیک، ۸ هزار ۵۶۳ نفر نفر رشته علوم تجربی و ۲۶ نفر نیز در رشته معارف اسلامی با سایر داوطلبان رقابت خواهند کرد.
وی با اعلام اینکه بیش از ۱۰ تا ۱۳ هزار نفر نیز از داوطلبان سال‌های گذشته به این تعداد اضافه می‌شوند پیش بینی کرد بین ۳۱ تا ۳۳ هزار نفر در گیلان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ شرکت خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: نقاط ضعف و قوت داوطلبان گیلانی در آزمون‌های گذشته بررسی و بر اساس آن برنامه‌های متنوعی برای ارتقای رتبه دانش‌آموزان اجرا شده است.
نادر جهان آرای گفت: اجرای طرح کنکور در ۳۲ مرکز با شرکت دانش آموزان متوسط به بالا، تشکیل جلسات مشاوره‌ای کنکور در مناطق با حضور مشاوران برتر استانی و راه اندازی مراکز انتخاب رشته تحصیلی در شهر‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان در کنکور امسال است.
وی افزود: گیلان در کنکور سراسری سال ۹۷ رتبه ششم کشور را کسب کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار