واکنش جوادی، رئیس شورای شهرستان رودبار در خصوص انتقال و بازیافت پسماند پتروشیمی به لوشان:

چرا مسئولان استان و کشور هر بار که موضوع پسماند مطرح می شود به یاد لوشان می افتند؟

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 25 می 2019 | 15:28 ب.ظ
چرا مسئولان استان و کشور هر بار که موضوع پسماند مطرح می شود به یاد لوشان می افتند؟ ‍ واکنش جوادی، رئیس شورای شهرستان رودبار در گفتگوی تلفنی با شفائی، سردبیر شکوفه‌های زیتون: اجازه نمی‌دهیم بدون اطلاع مسئولین و مردم برای شهرستان رودبار تصمیم گیری شود. چرا مسئولان استان و کشور هر بار که موضوع پسماند مطرح می شود به یاد لوشان می افتند؟ مگر این شهر زباله دان دیگر شهرستان های کشور […]

‍ واکنش جوادی، رئیس شورای شهرستان رودبار در گفتگوی تلفنی با شفائی، سردبیر شکوفه‌های زیتون:

اجازه نمی‌دهیم بدون اطلاع مسئولین و مردم برای شهرستان رودبار تصمیم گیری شود.

چرا مسئولان استان و کشور هر بار که موضوع پسماند مطرح می شود به یاد لوشان می افتند؟ مگر این شهر زباله دان دیگر شهرستان های کشور است؟

مسئولین هنوز مشکل سایر شرکت هایی که سبب آلودگی زیست محیطی لوشان و شهرک جمال آباد شده را حل نکرده اند.

مشکلات زیست محیطی و آلایندگی های ناشی از دفع غیراصولی و غیرقانونی برخی از شرکت ها در شهرک صنعتی لوشان که به شاهرود و بستر رودخانه ها می ریزد امان مردم را بریده است.

مسئولان استان هنوز نتوانسته مشکلات ناشی از این موضوع در لوشان، جمال آباد و شهرک ایثارگران منجیل را حل کنند پس چطور مجوز ایجاد یک شرکت آن هم با آلودگی های پتروشیمی در لوشان را بدون اطلاع مسئولین شهرستان رودبار صادر نموده اند.

مسئولین محیط زیست استان باید پاسخگوی کوتاهی خود در قبال شرکت های فعال در شهر لوشان که شبانه اقدام به دفن پسماند در زمین های اطراف شهر می کنند، باشند.

اگر مجوز این شرکت برای اشتغالزایی و صرفه اقتصادی صادر شده پس چرا می خواهند در مکانی به غیر از شهرک صنعتی و در زمین های اطراف نسبت به ساخت آن اقدام کنند.

یقینا بازیافت پسماند پتروشیمی دچار معایب فراوانی است که آقایان شهر لوشان را انتخاب نموده اند و گرنه دایه مهربان‌تر از مادر شدن آنها با سابقه بی توجهی طولانی مدت نسبت به این شهر تعجب برانگیز است.

به مسئولین مربوطه برای بار دوم تذکر می‌دهیم که مواظب افکار و تصمیم گیری هایشان باشند تا مبادا با مطامع شخصی در لوشان شرکتی جهت بازیافت پسماند پتروشیمی احداث شود.

آقایان مسئولین خاطرتان جمع!
لوشان سرزمینی برای رفع چالش‌ها و معضلات زیست محیطی استان و کشور نیست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار