با حضور فرماندار رودبار و مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی گیلان؛

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره استاندارد رودبار برگزار شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 می 2019 | 09:06 ق.ظ
مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره استاندارد رودبار برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با حضور فرماندار رودبار و مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی گیلان از زحمات امین فتح العلومی قدردانی، لیلا اخلاق نجات به عنوان سرپرست جدید اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی رودبار معرفی شد. فرماندار رودبار در جلسه تکریم و معارفه با بیان اینکه زیتون برند این شهرستان است و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با حضور فرماندار رودبار و مدیرکل استاندار و تحقیقات صنعتی گیلان از زحمات امین فتح العلومی قدردانی، لیلا اخلاق نجات به عنوان سرپرست جدید اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی رودبار معرفی شد.
فرماندار رودبار در جلسه تکریم و معارفه با بیان اینکه زیتون برند این شهرستان است و با استاندارد گره خورده است تاکید کرد: نباید این برند را از دست بدهیم.
ضیایی افزود: حفظ بازار زیتون در افق دید ما قرار دارد و رودبار 85 درصد بازار زیتون کشور را دارد و نباید اطمینان خاطر از کیفیت بالای این محصول تولیدی آسیب ببیند.
وی از رئیس جدید اداره استاندارد رودبار خواست با ادارات و بخش های مختلف شهرستان رودبار تعامل مناسب را جهت ارتقاء کیفیت و استاندارد سازی داشته باشد.
مدیر کل استاندارد گیلان هم گفت: سلامت، امنیت و رفاه مردم از تاکیدات و خطوط قرمز ما است، جلب اعتماد مردم در اولویت کارها است.
اشکانی پور افزود: زیتون، چای و برنج از محصولات استراتژیک گیلان هستند و زیتون با رودبار گره خورده است.
وی همچنین از پیگیری ساماندهی نیروهای متخصص در اداره استاندارد رودبار خبر داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار