درنشست شورای پدافند غیر عامل شهرستان رودبار عنوان شد؛

فرمانداری رودبار در سال ۹۷ جزء ۴ فرمانداری برتر استان در زمینه پدافند غیرعامل بود

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 می 2019 | 11:37 ق.ظ
فرمانداری رودبار در سال ۹۷ جزء ۴ فرمانداری برتر استان در زمینه پدافند غیرعامل بود رودبار به دلیل تامین بخش مهمی از نیازمندیهای گیلان توجه ویژه مسئولان استان را می طلبد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای پدافند غیر عامل این شهرستان گفت: با توجه به تامین بخش مهمی از نیازمندیهای استان گیلان در رودبار توجه ویژه مسئولان استان به رودبار ضروری […]

رودبار به دلیل تامین بخش مهمی از نیازمندیهای گیلان توجه ویژه مسئولان استان را می طلبد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای پدافند غیر عامل این شهرستان گفت: با توجه به تامین بخش مهمی از نیازمندیهای استان گیلان در رودبار توجه ویژه مسئولان استان به رودبار ضروری است.
وی افزود: شهرستان رودبار با داشتن نیروگاه های تولید برق، سدها، آزاد راه و راه آهن و خطوط انتقال گاز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: ترمیم و بازسازی خط لوله گاز جنوب گیلان با تدابیر استاندار و بدون ایجاد نگرانی در مردم شهرستان رودبار با همت و تلاش متولیان در مدت بیست و دو ساعت و یک روز کمتر از پیش بینی ها انجام شد و به عنوان یک رزمایش واقعی و از بروز حوادث احتمالی که در گذشته رخ داده است جلوگیری شد.
فرماندار همچنین گفت: در سیل اخیر اگر چه خسارتهای زیاد به زیرساختهای رودبار وارد شد ولی با مدیریت مناسب و بهنگام در مقایسه با دیگر شهرستانهای گیلان آسیب کمتری به این شهرستان وارد شد.
وی با بیان اینکه تجربه تلخ زلزله سال 69 رودبار فراروی همه ماست گفت: با مدیریت جهادی و کارآمد و استفاده از ظرفیت همه دستگاهها در نهادینه کردن و اقدامات عملی پدافند غیر عامل بکوشیم.
فرماندار یادآور شد: در پدافند غیر عامل تلاش می کنیم افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب ها را داشته باشیم و از وارد شدن خسارت به تجهیزات حیاتی و تلفات انسانی جلوگیری کنیم.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان هم گفت: رودبار از منظر تخصصی و زیرساختهای مهم از شهرستان استراتژیک و بسیار با اهمیت است.
امیر محمد پور با قدردانی از زحمات انجام شده گفت: فرمانداری رودبار در سال گذشته جزء چهار فرمانداری برتر استان در زمینه اقدامات مربوط به پدافند غیر عامل شناخته شد.
وی با اشاره به تهدیدات زیستی که متوجه است گفت: امنیت غذایی امروز یکی از مهم ترین مولفه های حوزه امنیت است و دشمن خیلی برنامه ریزی کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی امام جمعه رودبار هم گفت : خیلی از سهل انگاریها بحران را موجب می گردد به طوری که شرکت پیمانکار راه آهن مصالح داخل تونلها را بیرون جمع کرده است که بارش باران و حرکت این مصالح مسدود شدن جاده اصلی و آسیب زدن به خانه ها و مغازه ها را موجب می گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار