فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال؛

داماش از حق رشد 《جهانبخش جیرنده》 میلیاردر می شود!

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 می 2019 | 17:50 ب.ظ
داماش از حق رشد 《جهانبخش جیرنده》 میلیاردر می شود! پول میلیاردی در انتظار داماش جدید؟حق رشد «جهانبخش» دوباره به جریان افتاد! درفک خبر؛ صفی الله فغانپور مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال درباره بحث دریافت حق رشد حدود ۱۰ میلیارد تومانی علیرضا جهانبخش از باشگاه برایتون انگلیس به دلیل انحلال باشگاه اسبق این بازیکن ملی پوش یعنی داماش گیلان بیان کرد: پیگیر حق […]

پول میلیاردی در انتظار داماش جدید؟حق رشد «جهانبخش» دوباره به جریان افتاد!

درفک خبر؛

صفی الله فغانپور مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال درباره بحث دریافت حق رشد حدود ۱۰ میلیارد تومانی علیرضا جهانبخش از باشگاه برایتون انگلیس به دلیل انحلال باشگاه اسبق این بازیکن ملی پوش یعنی داماش گیلان بیان کرد: پیگیر حق رشد علیرضا جهانبخش از باشگاه برایتون انگلیس هستیم و امیدواریم با استناد به قوانین فوتبال حق رشد وی را از برایتون بگیریم.

وی ادامه داد: مادامی که یک بازیکن در فوتبال حضور دارد و با باشگاهی قرارداد می‌بندد حق باشگاه پرورش دهنده این بازیکن محفوظ است و در مورد جهانبخش هم این موضوع صدق می‌کند و ما در حال پیگیری هستیم تا حق رشد وی را از برایتون، نایمخن و آلکمار بگیریم. بحث حق رشد تنها متعلق به باشگاه داماش گیلان نیست و تمام باشگاه‌ها این حق را دارند و ما هم طبق موردی که پیش می‌آید پیگیر ماجرا هستیم.

مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند حدود ۵۰۰ هزار پوند از باشگاه برایتون بگیرد یا خیر، بیان کرد: هر باشگاهی که جهانبخش در آن رشد کرده شامل داماش و نایمخن سهم خودش را دارد و طبق آئین نامه‌های فیفا می‌تواند موضوع را پیگیری کند و به سهم خودش برسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار