مدیرکل کمیته امداد گیلان؛

۱۰ هزار سبد غذایی در ماه مبارک رمضان توزیع می شود

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 می 2019 | 15:18 ب.ظ
۱۰ هزار سبد غذایی در ماه مبارک رمضان توزیع می شود به گزارش درفک خبر/عباس اهرابی  با اشاره به ماه مبارک رمضان از توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی برای ایتام و فرزندان محسنین در این ماه خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومان است. وی در ادامه با اشاره به اینکه در این ماه توجه به معیشت مددجویان تحت پوشش یکی […]

به گزارش درفک خبر/عباس اهرابی  با اشاره به ماه مبارک رمضان از توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی برای ایتام و فرزندان محسنین در این ماه خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این ماه توجه به معیشت مددجویان تحت پوشش یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود: ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ خانوار گیلانی تحت پوشش از این کمک‌ها بهره مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین به در پیش بودن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام ایتام نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته سفره اطعام برای نیازمندان به ویژه ایتام و فرزندان محسنین با کمک حامیان، خیران و نیکوکاران پهن خواهد شد.

اهرابی ادامه داد: نیکوکارانی که می‌خواهند کمک‌های غیر نقدی خود را برای اطعام نیازمندان اهدا کنند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه و نسبت به اهدا کمک خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳#، شماره کارت ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت کمک‌های خود را به نیازمندان و ایتام اهدا کنند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار