ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت:

از ۴۲ بلایای طبیعی جهان ۱۷ مورد در رودبار رُخ می دهد

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 می 2019 | 12:08 ب.ظ
از ۴۲ بلایای طبیعی جهان ۱۷ مورد در رودبار رُخ می دهد رودبار از جمله شهرستان های آسیب پذیر بلایای طبیعی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: از 42 بلایای طبیعی جهان 32 مورد در ایران رخ می دهد که 17 مورد مشمول رودبار می شودو از این […]

رودبار از جمله شهرستان های آسیب پذیر بلایای طبیعی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار و نشست رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت:

از 42 بلایای طبیعی جهان 32 مورد در ایران رخ می دهد که 17 مورد مشمول رودبار می شودو از این رو رودبار از جمله شهرستان های آسیب پذیر بلایای طبیعی است.
وی راههای مقابله با زلزله را آموزش و مقاوم سازی ذکر کرد و گفت: اگر پنج تا هفت درصد اعتبارات ساخت و سازها را در راستای مقاوم سازی هزینه کنیم از خسارتهای جبران ناپذیر زلزله های شدید جلوگیری می کنیم.
فرماندار برنامه ریزی برای آموزش ها را در سطح شهرستان رودبار خواستار شد و گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان با همکاری شهرداریها و دهیاریها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی کاربردی اقدام نماید.
ضیایی با اشاره به تجاربی که از مسئولیت در ستاد هماهنگی مدیریت بحران تهران و امداد رسانی در زلزله های بم، آوج، بلده و ازمیر ترکیه دارد گفت : خدمات و ایثارگریهای امدادگران جمعیت شایسته تکریم است.
وی همچنین با قدردانی از زحمات جمعیت هلال احمر رودبار در سیل اخیر گفت: این جمعیت بیست و هفت میلیون تومان کمک نقدی و سی و پنج میلیون تومان کمک غیر نقدی نیکوکاران رودباری را جمع آوری و به سیل زدگان رسانده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار