فرماندار رودبار در جمع مردم روستای فریرود:

همه مشکلات را نمی توانیم حل کنیم اما بر اساس اولویت بندی مسائل زیر ساختی را حل می کنیم

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 9 می 2019 | 19:48 ب.ظ
همه مشکلات را نمی توانیم حل کنیم اما بر اساس اولویت بندی مسائل زیر ساختی را حل می کنیم درفک خبر/ در این دیدار که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی و توسعه فرماندار، بخشدار رحمت آباد و بلوکات و جمعی از روسای ادارت و نهادها هم شرکت داشتند، محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع مردم فریرود بخش رحمت آباد و بلوکات گفت: همه مشکلات این […]

درفک خبر/ در این دیدار که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی و توسعه فرماندار، بخشدار رحمت آباد و بلوکات و جمعی از روسای ادارت و نهادها هم شرکت داشتند، محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع مردم فریرود بخش رحمت آباد و بلوکات گفت: همه مشکلات این منطقه را نمی توانیم حل کنیم اما بر اساس اولویت بندی مشکلات زیر ساختی را حل می کنیم.
وی افزود: در راستای سیاستهای دولت تلاش می کنیم گام هایی را برداریم که بخشی هم مربوط به توسعه و رونق روستاهاست ولی زیر ساخت و محور توسعه راه روستایی است از این رو راه در اولویت کارهای ما قرار خواهد گرفت.
فرماندار خاطر نشان کرد: شرایط سخت اعتباری در پی تحریم ها ایجاد شده است ولی با همه اوضاع و در حد توان شهرستان سعی و تلاش می کنیم.
وی حضور مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه بلوکات و قول حل مشکلات مرتبط منطقه را پیش از این، یادآور شد وگفت: بعد از برداشتن گام اول تلاش می کنیم مشکلات ریشه ای حل شود.
فرماندار همچنین دستورات و هماهنگیهای لازم را در خصوص آب، برق، طرح هادی، منابع طبیعی، راه و دیگر مشکلات روستای فریرود صادر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار