فرمانده سپاه شهرستان رودبار در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان عنوان کرد:

شناخت معروفات و منکرات بهترین راهکار برای عمل به امربه‌معروف و نهی از منکر است.

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 9 می 2019 | 19:41 ب.ظ
شناخت معروفات و منکرات بهترین راهکار برای عمل به امربه‌معروف و نهی از منکر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ جاوید فلاح با بیان اینکه تذکر لسانی تنها با زبان نیست، گفت: تنها نباید به تذکر زبانی و بیان اکتفا کرد بلکه با نصب علائم، چاپ پوستر، بنر و نیز دیوارنویسی باید به ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر پرداخت. وی با اشاره به نقش اصحاب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ جاوید فلاح با بیان اینکه تذکر لسانی تنها با زبان نیست، گفت: تنها نباید به تذکر زبانی و بیان اکتفا کرد بلکه با نصب علائم، چاپ پوستر، بنر و نیز دیوارنویسی باید به ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران مهم‌ترین ارکان در حوزه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر هستند و می‌بایست در این حوزه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی نسبت به ترویج این فرهنگ بکوشند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار، فعال‌سازی گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: ادارات و نهادهای شهرستان هر چه سریع‌تر گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر را همراه با معرفی افراد به ستاد معرفی کنند.

فلاح با اشاره به نقش محوری بازار بر ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر و جلوگیری از روزه‌خواری تصریح کرد: با توجه به ورودی بودن شهرستان رودبار و حضور مسافرین و گردشگران، نظارت بر بازار و برخورد با متجاهرین روزه‌خواری در شهرستان باید از سوی متولیان امور توجه و مدیریت شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار