امام جمعه رودبار در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد:

شهر رودبار رها شده است / بچه های انقلابی، انقلاب را از دست مسئولین نجات بدهید که کوتاهی مسئولین کار را به اینجا رسانده است!

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 می 2019 | 16:44 ب.ظ
شهر رودبار رها شده است / بچه های انقلابی، انقلاب را از دست مسئولین نجات بدهید که کوتاهی مسئولین کار را به اینجا رسانده است! اختصاصی درفک خبر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،عصر امروز  جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار ویژه ماه مبارک رمضان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ، مسئولین ،روسا و مدیران ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد امام […]

اختصاصی درفک خبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،عصر امروز  جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار ویژه ماه مبارک رمضان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ، مسئولین ،روسا و مدیران ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد

امام جمعه رودبار در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت:شهر رودبار رها شده است/بچه های انقلابی، انقلاب را از دست مسئولین نجات بدهید که کوتاهی مسئولین کار را به اینجا رسانده است!/در برخورد با منکرات و بدحجابی ها فرزندان انقلاب آتش به اختیار باشند/اول دامن و مانتوها را کوتاه کردند الان به بلوز و شلوار رسیده اند/از بوم گردی ها و روستاهای شهرستان گزارش خوبی به گوش نمی رسد

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار با گلایه از عدم نظارت در بازار، گفت: بازاریان رودبار پیاده رو ها را سد معبر کرده اند و جلوی اغذیه فروشی ها صندلی گذاشته اند و مسافرین با وضعیت اسفبار در سطح شهر دیده می شوند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودبار با ابراز تاسف از وضعیت حجاب در رودبار گفت: شهر رودبار رها و ول شده است و کسی به فکر احیای امر به معروف و برخورد با بی حجابی نیست.

وی با بیان اینکه امت حزب اللهی نباید نسبت به بی حجابی ها ساکت بنشینند، اظهار کرد: بچه های انقلابی، انقلاب را از دست مسئولین نجات بدهید که کوتاهی مسئولین کار را به اینجا رسانده است.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه از بوم گردی ها و روستاهای شهرستان گزارش خوبی به گوش نمی رسد، افزود: شهرهای شهرستان را شبها رها کرده ایم، مدیران و متولیان یا شبها از شهرستان خارج شده و به رشت رفته اندیا از خانه بیرون نمی آیند.

وی بیان داشت: وقتی به بدحجابی تذکر می دهیم طلب کار می شوند می خواهند با ما برخورد کنند که چرا تذکر می دهید، این وضعیت دهن کجی به نظام ارزشها و شهداست.

امام جمعه شهرستان رودبار، با تاکید بر اینکه بی حجابی ها در مدارس و دانشگاه ها قابل قبول نیست، بیان کرد: مدیران قشنگ گزارش می دهند، بروید جلوی درب دانشگاه ببینید دانشجویان با چه وضعی وارد دانشگاه می شوند، ببینید در مدارس دخترانه وضعیت حجاب چگونه است در ادارات و بانک ها وضعیت حجاب چگونه است.

وی تصریح کرد: وضعیت عفاف و حجاب در بیمارستانها افتضاح است، دکتر و پرستار با این وضع حجاب نباید در بیمارستانها باشند.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه این بدحجابی ها ریشه در سالیان گذشته دارد اول دامن و مانتو ها را کوتاه کردند الان به بلوز و شلوار رسیده اند.

امام جمعه شهرستان رودبار، ادامه داد: از روزی که امام جمعه شهرستان رودبار شده ام هر روز بر غصه من اضافه می شود، در این شهرستان چیزای عجیی می بینم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم که عده ای وقتی که بخواهند خلاف کنند به رودبار بیایند، پارتی داشته باشند به فلان بوم گردی بیایند./ زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار