واکنش نماینده رودبار به موضوع مدیر بومی و غیر بومی:

افراد توانمند بومی بنا به دلایلی، تمایلی برای پذیرش مسئولیت در منطقه خود ندارند.

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 5 مارس 2018 | 20:23 ب.ظ
افراد توانمند بومی بنا به دلایلی، تمایلی برای پذیرش مسئولیت در منطقه خود ندارند. نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر منوچهر جمالی سوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره طرح موضوعاتی همچون مدیران بومی و غیربومی بیان داشت: بنظر می رسد تاکید بر بومی بودن مدیران، شناخت بهتر آنان نسبت به مردم، فرهنگ و اقلیم باشد اما در مواردی، افراد […]

نشریه الکترونیکی شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر منوچهر جمالی سوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره طرح موضوعاتی همچون مدیران بومی و غیربومی بیان داشت:

بنظر می رسد تاکید بر بومی بودن مدیران، شناخت بهتر آنان نسبت به مردم، فرهنگ و اقلیم باشد اما در مواردی، افراد توانمند بومی بنا به دلایلی، تمایلی برای پذیرش مسئولیت در منطقه خود ندارند.

وی اظهار کرد:

باید هدف کار و تلاش مدیران، رفع مشکلات مردم باشد و در این راستا هر مدیری که لایق تر است، باید برگزیده شود.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی توجه به معیارها در انتخاب یک مدیر را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: مدیری که بداند وظیفه اش خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است و با محبت با مردم سخن بگوید، از معیارهای ممتاز است.

جمالی سوسفی با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی در جامعه، رفع مشکل اشتغال و ازدواج جوانان، توجه به مسایل ورزشی و تفریحی سالم را در ایجاد نشاط اجتماعی مهم و تاثیرگذار دانست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار