فرمانده انتظامي رودبار خبر داد:

آب رفته مال باختگان به جوی بازگشت! / كشف ۱۳ خودرو سرقتي رودبار

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 آوریل 2019 | 20:24 ب.ظ
آب رفته  مال باختگان به جوی بازگشت! / كشف ۱۳ خودرو سرقتي رودبار سرهنگ حميدرضا فيضی با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامی رودبار در فرودين ماه سال جاری با اقدام به موقع، بكارگيری از سيستم‌های هوشمند و هوشياری ۱۳ دستگاه خودرو سرقتی را در اين شهرستان كشف كردند. اين مقام انتظامی با بيان اينكه در بازرسی از اين خودرو مقداری وسايل سرقتی هم كشف شد، افزود: در […]

سرهنگ حميدرضا فيضی با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامی رودبار در فرودين ماه سال جاری با اقدام به موقع، بكارگيری از سيستم‌های هوشمند و هوشياری ۱۳ دستگاه خودرو سرقتی را در اين شهرستان كشف كردند.

اين مقام انتظامی با بيان اينكه در بازرسی از اين خودرو مقداری وسايل سرقتی هم كشف شد، افزود: در اين راستا ۸ متهم دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بيان داشت: خودروها كشف شده از گيلان و ديگر استان‌ها كشور سرقت شده بودند كه پس از كشف با هماهنگی قضائي به مالباختگان تحويل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان از شهروندان خواست: به منظور پيشگيری از سرقت از پارك كردن خودرو در نقاط خلوت خودداری كرده و وسيله نقليه خود را به تجهيزات بازدارنده از قبيل دزدگير، قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار