شهروندان گیلانی آیا از خدمات دو شماره‌ی خاص اطلاع دارید؟

خدمات ۱۲۲ و شماره ۱۵۲۲ آبفای گیلان برای انجام چه کارهایی است؟

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 23 ژانویه 2018 | 14:26 ب.ظ
خدمات ۱۲۲ و شماره ۱۵۲۲ آبفای گیلان برای انجام چه کارهایی است؟ درفک خبر: اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه‌ای در زمینه آب و فاضلاب مواجه شدید، با شماره “۱۲۲” تماس بگیرید، سپس با شماره گیری عدد «۱»، حادثه را با ذکر نشانی دقیق اعلام نمایید. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب آبفای گیلان با صدور اطلاعیه‌ای خدمات شماره ۱۲۲ و ۱۵۲۲ آب فا را تشریح کرد. در این اطلاعیه آمده است؛ اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه‌ای در زمینه آب و […]

درفک خبر: اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه‌ای در زمینه آب و فاضلاب مواجه شدید، با شماره “۱۲۲” تماس بگیرید، سپس با شماره گیری عدد «۱»، حادثه را با ذکر نشانی دقیق اعلام نمایید.
به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب آبفای گیلان با صدور اطلاعیه‌ای خدمات شماره ۱۲۲ و ۱۵۲۲ آب فا را تشریح کرد.
در این اطلاعیه آمده است؛ اگر در خیابان و کوچه با هر گونه حادثه‌ای در زمینه آب و فاضلاب مانند: شکستگی و نشتی لوله آب، بالا زدن فاضلاب، لقی و سرقت دریچه فاضلاب، و همچنین ترکیدگی کنتور، نشتی و گرفتگی کنتور، خرابی شیر فلکه و مواردی همچون کدورت آب مواجه شدید، با شماره “۱۲۲” تماس بگیرید، سپس با شماره گیری عدد «۱»، حادثه را با ذکر نشانی دقیق اعلام نمایید.
پرسنل آبفای گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده‌اند تا در اسرع وقت به رفع حوادث اعلامشده، اقدام نمایند.
آیا می دانید برای خرید انشعاب آب و فاضلاب دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات آب و فاضلاب در سطح استان نیست؟ در هر زمان از شبانه روز با شماره گیری “١٢٢” به‌صورتغیرحضوری انشعاب خود را خریداری نمایید.
۱۵۲۲ چه شماره‌ای است؟
۱۵۲۲ شماره‌ای برای پرداخت قبوض آب از طریق گوشی همراه، اهداء جوایز ارزشمند به مشترکین خوش حساب، ثبت شماره همراه مشترکین خوش حساب برای قرعه کشی روزانهمی‌باشد.
با شماره گیری ۱۵۲۲ و پرداخت قبض آب از طریق تلفن همراهتان در فهرست مشترکین خوشحساب آب و فاضلاب استان گیلان قرار بگیرید و از جوایز ارزشمند قرعه کشی روزانه این مشارکت بهره‌مند شوید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار