مدیرجهاد کشاورزی رودبار گفت:

در شهرستان رودبار، بالغ بر 8 هزار و 800 تن زیتون تولید می‌شود/یکی از مهمترین فرآورده‌های زیتون رودبار روغن زیتون است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آوریل 2019 | 16:38 ب.ظ
در شهرستان رودبار، بالغ بر 8 هزار و 800 تن زیتون تولید می‌شود/یکی از مهمترین فرآورده‌های زیتون رودبار روغن زیتون است نشریه الکترونیکی درفک خبر مدیرجهاد کشاورزی رودبار گفت: توسعه کشت ارقام مناسب در باغات زیتون در حال انجام است. پورخانعلی گفت: رودبار یکی از مهمترین شهرستان های کشور در تولید زیتون است و امسال برنامه‌ داریم تولید این محصول را در رودبار افزایش دهیم. وی افزود: توسعه کشت ارقام مناسب موجب خواهد شد که تولید […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر

مدیرجهاد کشاورزی رودبار گفت: توسعه کشت ارقام مناسب در باغات زیتون در حال انجام است.

پورخانعلی گفت: رودبار یکی از مهمترین شهرستان های کشور در تولید زیتون است و امسال برنامه‌ داریم تولید این محصول را در رودبار افزایش دهیم.

وی افزود: توسعه کشت ارقام مناسب موجب خواهد شد که تولید زیتون برای زیتون کاران صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

پورخانعلی با بیان اینکه در این شهرستان بالغ بر ۸ هزار و ۸۰۰ تن زیتون تولید می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: سال گذشته سال‌آور زیتون بود و بالغ بر ۲۱هزار تن زیتون در رودبار تولید شد.

وی تصریح کرد: هنوز درختان باغات زیتون به مرحله شکوفه‌دهی نرسیده اند و به زودی شاهد شکوفه دهی این درختان خواهیم بود.

مدیر جهاد کشاروزی رودبار افزود: پس از شکوفه دهی درختان در صورت مناسب بودن شرایط جوی می توان تخمین زد که امسال چه میزان زیتون در این شهرستان تولید خواهد شد.

وی گفت: یکی از مهمترین فرآورده‌های زیتون رودبار روغن زیتون است که مصرف آن موجب ارتقای سلامت افراد جامعه می‌شود و سال گذشته در این شهرستان بالغ بر هزار و ۵۰۰تن روغن زیتون تولید شد.

پورخانعلی با اشاره به اینکه رودبار برند معتبر برای زیتون کشور است، گفت: با افزایش آگاهی مردم به مصرف روغن‌های سالم‌تر گرایش به مصرف روغن زیتون را نیز بیشتر کرده است./ شکوفه های زیتون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار