امام جمعه شهرستان رودبار در جمع نماز گزاران این هفته شهرستان گفت:

اگر عده ای در داخل مراقب حرف زدنشان باشند، به سپاه نتازند دشمن نمی تواند غلطی بکند/ اگر با رانت، جناح بازی، همشهری بازی و رفاقت از این دنیا نجات پیدا کنیم در آخرت از این خبرا نخواهد بود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 19 آوریل 2019 | 13:04 ب.ظ
اگر عده ای در داخل مراقب حرف زدنشان باشند، به سپاه نتازند دشمن نمی تواند غلطی بکند/ اگر با رانت، جناح بازی، همشهری بازی و رفاقت از این دنیا نجات پیدا کنیم در آخرت از این خبرا نخواهد بود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از نواقص و کاستی ها به این دلیل است که باور نداریم خدا ناظر بر اعمال و رفتار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از نواقص و کاستی ها به این دلیل است که باور نداریم خدا ناظر بر اعمال و رفتار ما است.

وی ادامه داد: اگر با رانت، جناح بازی، همشهری بازی و رفاقت از این دنیا نجات پیدا کنیم در آخرت از این خبرا نخواهد بود و دست و چشم علیه انسان شهادت می دهد.

خطیب جمعه رودبار، ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی، بیان داشت: جانفشانی های ارتش و وجود ارتش در تامین امنیت مهم است.

حجت الاسلام سیدمحمدی، از اقدامات سربازان گمنام تشکر و قدردانی کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) فارغ از جناح بندی سیاسی به وظایف خود عمل می کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات امنیتی سربازان گمنام امام زمان(ع) هم گمنام مانده است، افزود: سربازان گمنام مثل عده ای نیستند که تا کاری می کنند، دوربین ها می آیند. اصولا کت و شلوار می پوشیم که عکس بگیریم.

امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به کلامی از امام راحل که فرمود: حفظ نظام از اوجب واجبات است، اضافه کرد: همه باید چشم و گوش وزارت اطلاعات باشند و هر اقدامی که امنیت کشور را خدشه دار می کند به این نیرو باید اطلاع بدهیم.

وی ضمن تبریک نیمه شعبان تاکید کرد: جشن های ولادت حضرت مهدی(عج) خوب و باشکوه برگزار بشود.

حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه، مهدویت از اصول دین ماست، گفت: امام زمان(عج) را خوب بشناسیم و مطیع کامل آن حضرت باشیم، امروز کسی که مطیع و اطلاعت رهبری نداشته باشد از امام زمان(عج) اطاعت ندارد.

وی ضمن قدردانی از امدادرسانی به سیل زدگان و اعزام مردم رودبار برای امدادرسانی، اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری کمک کردن به مردم سیل زده درسی است که از شهدا گرفته شده است و این کمک رسانی ما را به یاد روزهای جنگ می اندازد.

امام جمعه شهرستان رودبار ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، تاکید کرد: دشمنان کور خوانده اند که بخواهند به سپاه لطمه بزنند سپاه یعنی ۸۰ میلیون ملت ایران. اگر پس از آزادسازی خرمشهر جمعیت این شهر را ۳۶ میلیون نفر اعلام کردیم امروز می گویم مسئولین سپاه بنویستد سپاه ظرفیت ۸۰ میلیون نفری دارد.

حجت الاسلام سیدمحمدی تصریح کرد: اگر عده ای در داخل مراقب حرف زدنشان باشند، به سپاه نتازند دشمن نمی تواند غلطی بکند.

وی ادامه داد: برخی تا احساس قدرت می کنند به نیروهای انقلاب و سپاه می تازند،این بی معرفتی است، این تریبون، میز و مسئولیت ها محصول جانفشانی خیلی هاست.

خطیب جمعه رودبار افزود: اگر امروز می تازید و جسارت می کنید اما به خاطر مصالح کشور یقه‌تان را نمی گیرند بدانید آن دنیا یقه‌تان را خواهند گرفت.

وی به شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها با همکاری خائنین داخلی با فراق بال در صحرای طبس فرود آمدند اما خدا نگذاشت و معجزه الهی نمایان شد و دشمن شکست خورد.

مدیحه سرایی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) توسط کربلایی مجتبی عسکری از دیگر برنامه ها بود./زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار