رئیس پلیس راهور فاتب:

150 میلیون ریال پول برباد رفته به صاحب اصلی بازگشت!

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آوریل 2019 | 06:21 ق.ظ
150 میلیون ریال پول برباد رفته به صاحب اصلی بازگشت! به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر ، سرهنگ ملکی رییس بازرسی این پلیس اظهار داشت : تیم گشتی منطقه ۲ پلیس راهور فاتب حین گشت زنی در محدوده میدان کاج ، متوجه پاکتی می شوند که پس از رویت آن متوجه می گردند که داخل آن چکی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان در وجه حامل […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر ، سرهنگ ملکی رییس بازرسی این پلیس اظهار داشت :
تیم گشتی منطقه ۲ پلیس راهور فاتب حین گشت زنی در محدوده میدان کاج ، متوجه پاکتی می شوند که پس از رویت آن متوجه می گردند که داخل آن چکی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان در وجه حامل می باشد .

ملکی خاطرنشان کرد : ایشان بلافاصله پس از تنظیم صورت جلسه و اطلاع به رییس منطقه ، قضیه را به بازرسی پلیس راهور فاتب انعکاس داده و تیم بازرسی راهور با گرفتن دستور قضایی ، مشعول پیدا کردن صاحب حساب می گردند .

وی اظهار داشت: با تلاش تیم بازرسی پلیس راهور فاتب و پیدا شدن شماره تماس ، با ایشان تماس گرفته و صاحب حساب در دفتر بازرسی فاتب حضور می یابد .

این مقام نظامی گفت: با حضور صاحب حساب در محل بازرسی فاتب ، چک ۱۵ میلیونی به ایشان تحویل گردید و با توجه به صحت عمل و پاکدستی کارکنان راهور فاتب ، ایشان به نحو مقتضی تشویق گردید .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار