فرماندار رودبار در بازدید سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی رودبار:

مدیران در سال رونق اقتصادی اثر بخشی و کارآیی ملموس تر و محسوس تر داشته باشند.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آوریل 2019 | 07:05 ق.ظ
مدیران در سال رونق اقتصادی اثر بخشی و کارآیی ملموس تر و محسوس تر داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار همزمان با آغاز ساعت کاری دستگاههای دولتی با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، حضور در دفاتر و گفتگو با کارشناسان روند اجرای امور و خدمات را در این اداره مورد بررسی قرار داد و گفت: مدیران در سال رونق اقتصادی اثر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار همزمان با آغاز ساعت کاری دستگاههای دولتی با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، حضور در دفاتر و گفتگو با کارشناسان روند اجرای امور و خدمات را در این اداره مورد بررسی قرار داد و گفت: مدیران در سال رونق اقتصادی اثر بخشی و کارآیی ملموس تر و محسوس تر داشته باشند.
ضیایی همچنین با اشاره به خسارتهای سیل اخیر، برآورد واقعی خسارت و رسیدگی جدی جهاد کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با دستور استاندار گیلان تعدادی بیل مکانیکی از استان دریافت شده است و با پیگیری مجدد فرماندار ارسال دستگاههای دیگر را شاهد خواهیم بود که لازم است جهاد کشاورزی نسبت به اولویت بندی ترمیم سردهنه های تخریب شده شالیزارها، لایروبی و دیگر اقدام کند.
وی با اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان رودبار با بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده جهاد کشاورزی در خصوص اجرای احکام صادره و در دست اقدام، برنامه ریزی پیشگیری از تغییر کاربری زمین ها را خواستار شد.
فرماندار با بیان اینکه جهاد کشاورزی هر ماه جلسه کمیته فنی ساخت و سازها را برگزار نماید و نتیجه را به فرمانداری اعلام نماید تاکید کرد: بخشداران و دهیاران حسب موازین قانونی همکاری لازم را با جهاد برای جلوگیری از پیشگیری تغییر کاربری داشته باشند.
وی خدمات دولت تدبیر و امید را در بخش جهاد کشاورزی راذ یادآور شد و گفت: از فرصت مناسب دولت تدبیر و امید برای آبیاری تحت فشار که 85 درصد آن رایگان است استفاده گردد و باغات زیتون تحت پوشش قرار گیرد.
ضیایی وضعیت محصولات باغی و زراعی ، خسارهای برف و سیل و راهکارهای تقویت و افزایش تولید مورد بررسی قرار داد و دستورات و هماهنگی لازم را صادر کرد.
وی صنایع بسته بندی و تبدیلی را مورد تاکید قرار داد و گفت: از تجارب دیگر استان ها به ویژه تهران و البرز برای فرآورده های گوشت و لبنیات و اقتصادی کردن تولید استفاده گردد.
فرماندار همچنین بر مدیریت صحیح جلوگیری از تغییر کاربری اراضی، مقابله، مبارزه و مدیریت تهدیدات کشاورزی شامل آفت مگس میوه زیتون و ملخ مراکشی تاکید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار