مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان:

باهم ایران را میسازیم/ مردم گیلان تاکنون 10 میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کرده اند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آوریل 2019 | 14:00 ب.ظ
باهم ایران را میسازیم/ مردم گیلان تاکنون 10 میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کرده اند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان امروز اعلام کرد : از آغاز بحران سیلاب در کشور تاکنون ۱۲۰ تن کالا به ارزش یک میلیارد تومان از گیلان به مناطق سیل زده ارسال شده است. مهدی ولی پور افزود : فردا هم کمک های مردمی شامل کالاهای اساسی در قالب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان امروز اعلام کرد : از آغاز بحران سیلاب در کشور تاکنون ۱۲۰ تن کالا به ارزش یک میلیارد تومان از گیلان به مناطق سیل زده ارسال شده است.
مهدی ولی پور افزود : فردا هم کمک های مردمی شامل کالاهای اساسی در قالب ۳۰ کامیون به ارزش یک میلیارد تومان از رشت به مناطق سیل زده استان های گلستان، مازندران و لرستان ارسال می شود.
وی گفت : علاوه بر کمک های مردمی یک فروند بالگرد امدادی، سه فروند قایق امدادی و سه تیم پزشکی داوطلب از گیلان در مناطق سیل زده حضور دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد : مردم می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک ها به نام جمعیت هلال احمر و یا با وارد کردن کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* واریز کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار