فیضی، فرمانده انتظامي رودبار خبر داد:

دستگیری سارق و خودروی سرقتی در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 آوریل 2019 | 09:42 ق.ظ
دستگیری سارق و خودروی سرقتی در رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حمیدرضا فیضی فرمانده انتظامی رودبار گفت: برابر اعلام مرکز رصد سامانه پایش تصویری و پلاک خوان مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری رانا به رنگ خاکستری مسروقه از محور قزوین – رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حمیدرضا فیضی فرمانده انتظامی رودبار گفت: برابر اعلام مرکز رصد سامانه پایش تصویری و پلاک خوان مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری رانا به رنگ خاکستری مسروقه از محور قزوین – رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس بلافاصله به محض رویت خودرو در خیابان اصلی شهر، خودروی موردنظر را به همراه متهم توقیف و برای بررسی بیشتر به کلانتری ۱۱ رودبار انتقال دادند.
سرهنگ فیضی با بیان اینکه در بررسی فنی پلیس مشخص شد خودروی سرقتی در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در تهران و در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن به سرقت رفته است تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به بزه انتصابی خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه خودروی سرقتی به پارکینگ منتقل شد، گفت: متهم ۵۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد/نوای رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار