سردار " سيد كمال هاديان‌فر " در سفر به استان گيلان گفت؛

بیشترین تصادفات منجر به فوت در 30 کیلومتری ورودی شهرها صورت مي‌گيرد

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 مارس 2019 | 15:40 ب.ظ
بیشترین تصادفات منجر به فوت در 30 کیلومتری ورودی شهرها صورت مي‌گيرد درفک خبر/رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در سفر به استان گيلان و در بازديد از قرارگاه پلیس راه استان از تلاش همه همکاران در بحث کاهش تلفات جاده‌ای در ایام سپری شده از نوروز 98 تقدیر كرد. سردار ” سيد كمال هاديان‌فر ” در سفر به استان گيلان گفت: با تحلیل‌های صورت گرفته 82 […]

درفک خبر/رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در سفر به استان گيلان و در بازديد از قرارگاه پلیس راه استان از تلاش همه همکاران در بحث کاهش تلفات جاده‌ای در ایام سپری شده از نوروز 98 تقدیر كرد.
سردار ” سيد كمال هاديان‌فر ” در سفر به استان گيلان گفت:

با تحلیل‌های صورت گرفته 82 درصد از تلفات و تصادفات به وقوع پیوسته چهار علت اصلی دارند که اولین علت انحراف به چپ در جاده‌هایی است که جدا کننده وسط ندارد، دوم، سرعت‌های غیر مجاز، سوم، عدم توجه به جلو که بیشترین نوع آن استفاده از تلفن همراه است که 27 درصد از مغز انسان را مشغول خود می‌كند و آخرین علت هم خستگی و خواب آلودگی است.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: در این ایام به علت بارندگی، جاده‌ها لغزنده است و رانندگی در این شرایط باید با احتیاط صورت پذیرد.
وی در ادامه یکی از معضلات ترافيكي کل کشور را موتورسواران و عابران پیاده برشمرد و بيان داشت: با توجه به گزارش رئیس پلیس راه استان گيلان در بحث آموزش فرهنگ ترافیک مختص موتورسواران و عابران پیاده، بسیار برنامه جامع و تاثیرگزاری بوده و نباید از این نوع برنامه‌ها فاصله گرفت.
رئیس پلیس راهور ناجا در پايان بیشترین تصادفات منجر به فوت را در 30 کیلومتری ورودی شهرها اعلام كرد و از رانندگان خواست، با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهاي پليس، سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار