فرماندار جدید رودبار در نشست همکاران اداری عنوان کرد:

از تمام فرصتها برای حرکت رودبار در مسیر توسعه و پیشرفت بهره می گیریم.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 مارس 2019 | 10:04 ق.ظ
از تمام فرصتها برای حرکت رودبار در مسیر توسعه و پیشرفت بهره می گیریم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار جدید رودبار در نخستین نشست خود با همکاران اداری بر ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مردم در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید تاکید کرد. وی با بیان اینکه از کمک و همراهی همه افراد، اشخاص، دستگاههای اداری و دلسوزان توسعه رودبار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار جدید رودبار در نخستین نشست خود با همکاران اداری بر ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مردم در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید تاکید کرد.
وی با بیان اینکه از کمک و همراهی همه افراد، اشخاص، دستگاههای اداری و دلسوزان توسعه رودبار استقبال می کند گفت: از تمام فرصتها، ظرفیتها و قابلیتها برای حرکت رودبار در مسیر توسعه، عمران و پیشرفت بهره می گیریم.
ضیایی همچنین گفت: علاوه بر امور و خدمات و اقدامات مورد نیاز برنامه مناسب شهرستان بر اساس نقشه راه ترسیمی رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهوری در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعتی-معدنی تدوین و اجرا می گردد.
فرماندار تاکید کرد: نظارت بر عملکرد دستگاههای اداری جدی خواهد بود و ادارات هم برای حل مشکلات، پیگیری مطالبات و پاسخگویی مناسب اهتمام لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: انضباط مالی در دهیاری ها و گزارش عملکرد بخشداریها در فواصل زمانی مناسب باید صورت گیرد.
فرماندار رودبار یادآور شد: با توجه به تاکیدات استاندار و قابلیتهای بسیار مطلوب و بعضاً منحصر به فرد رودبار کار در حوزه گردشگری باید با جدیت انجام شود و شهرستان باید بستر کار را برای سرمایه گذاران توانمند ملی، استانی و شهرستانی فراهم نماید و با تسیهل گری و همراهی لازم می توانیم گام های بلندی را در این زمینه برداریم.
وی در پایان تاکید کرد: تمام اقدامات، خدمات و امور در چارچوب قوانین و ضوابط مربوطه باید انجام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار