تکریم و معارفه؛

استاندار گیلان محمد صالح ضیایی را به‌عنوان فرماندار جدید رودبار معرفی کرد

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مارس 2019 | 19:57 ب.ظ
استاندار گیلان محمد صالح ضیایی را به‌عنوان فرماندار جدید رودبار معرفی کرد درفک خبر؛مصطفی سالاری استاندار گیلان با قدردانی از زحمات اسماعیل میرغضنفری فرماندار سابق و سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری، محمد صالح ضیایی را به عنوان فرماندار جدید رودبار معرفی کرد. ‍ استاندار در مراسم تکریم و معارفه فرماندار با بیان اینکه نام رودبار با زیتون گره خورده است، تاکید کرد؛ کسب و کارهای موجود […]

درفک خبر؛مصطفی سالاری استاندار گیلان با قدردانی از زحمات اسماعیل میرغضنفری فرماندار سابق و سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری، محمد صالح ضیایی را به عنوان فرماندار جدید رودبار معرفی کرد.
‍ استاندار در مراسم تکریم و معارفه فرماندار با بیان اینکه نام رودبار با زیتون گره خورده است، تاکید کرد؛ کسب و کارهای موجود و مرتبط با این زیتون را رونق دهیم و از فرصتها استفاده کنیم.
سالاری افزود؛ برای حفظ بازار و اشتغال زیتون رودبار مسیر رشت-تهران آزاد راه را از داخل شهر رودبار عبور می دهیم و برای دیگر شهرها هم چاره اندیشی می کنیم.
استاندار همچنین گفت؛ ستاد انضباط اقتصادی تشکیل داده ایم و از تشریفات پرهیز می کنیم تا ساده و شفاف برای مردم کار کنیم.
وی با تاکید بر مقوله اقتصاد و اشتغال افزود: طرحهای فراگیر اشتغالزا در دستور کار است که به زودی ابلاغ خواهد شد
استاندار با بیان اینکه سومین محموله کمکهای مردمی استان را به مناطق سیل زده ارسال کرده ایم گفت؛ از لحظات ابتدایی وقوع سیل در کنار مردم آسیب دیده بوده ایم.
وی با تشکر از آقای میرغضنفری در دوران تصدی فرمانداری رودبار ، این شهرستان را دارای ظرفیت بالا و مردمانی نجیب دانست.
سالاری با معرفی فرماندار جدید رودبار گفت؛ آقای ضیایی اولین استثناء بنده در انتصاب فرماندار بومی است و از آنجائی که مسئله اشتغال و اقتصاد مردم مهم است، برنامه مدون شده شهرستان رودبار را با استفاده از خرد جمعی برای این امر تا یکماه آینده داشته باشیم.
استاندار گفت؛ قدر این فرصت خدمت را بدانید، محل رجوع مردم بودن از بالاترین نعمات خداوندی است و وظیفه ما خدمت به مردم است و خداوند متعال این خدمت را عبادت نامیده است.
امام جمعه منجیل هم در این نشست گفت؛ مسئولان برای خدمت به نظام و مردم خدمت کنند و برای پیشرفت مملکت جمهوری اسلامی ایران همت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین خضری گفت؛ شما عزیزید برای همه مردم، خودتان را از کثرت به وحدت برسانید و مدام توجه تان به وجه الله باشد که معرفت الهی اصل است.
وی افزود؛ کم حرف بزنید زیاد عمل کنید، به استاندار جوان و عزیز افتخار میکنم که اینگونه است.
حجت الاسلام خضری یادآور شد؛ بواسطه نماز و روزه نفس خود را مهار کنیم.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت؛ کار برای رضای خدا باشد رضایت مردم را نیز بدنبال خواهد داشت، مدیران و مسئولان با تمام توان در خدمت فرماندار جدید خواهند بود، بخشی از مشکلات رودبار حل شده است ولی بخش اعظمی از آن باقی است.
منوچهر جمالی افزود: سرعت رشد شاخص های پیشرفت با حمایت استاندار در شهرستان رودبار ارتقاء پیدا کرده است که بخاطر این حمایت ها از پروژه های جابجایی عوارضی و ایست و بازرسی و آب شرب ۱۴روستای بلوکات، تامین اعتبار ویژه برای سد دیورش، آزادراه داخل شهر رودبار و تکمیل ۸کیلومتر ،بحث گردشگری آب بندها قدردانی ویژه و سپاسگذاری را دارم.
وی افزود؛ اولویت شهرستان بحث اشتغال است، واحدهای تعطیل شده و نیمه کار انشالله با جدیت احیاء خواهد شد
جمالی یادآور شد: بسیاری از شاخص ها نشان می دهد که در بعضی موارد در طول سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته ایم.
وی تاکید کرد؛ شما مدیران نماینده وزارتخانه های دولت در شهرستان هستید کارهای انجام شده را عنوان کنید و در حوزه کاریتان اطلاع رسانی کنید.
فرماندار سابق رودبار هم گفت؛ از اینکه برای چندمین بار در این سالن تکریم و معارفه دارم خوشحالم، اگر چه در خیلی جاها دلم شکست ولی در تمام زندگیم سعی کردم دلی را نشکنم و مردم داری را سرلوحه کار خود قرار داده ام.
اسماعیل میرغضنفری افزود: تمام توانم را برای خدمت به مردم عزیز شهرستانم بکار گرفتم و هر کاری که از دستم برمی آمد انجام دادم ،اختلاف سلیقه داریم ولی اختلاف عقیده نداریم.
میرغضنفری با آرزوی توفیق برای فرماندار جدید از همه بخاطر قصور در بعضی کارها طلب حلالیت کرد.
فرماندار جدید رودبار هم گفت؛ با علاقه قلبی برای خدمت به شهرستانم آمده ام و سه ماه مستمر مطالعات میدانی از مشکلات و پتانسیل های شهرستان رودبار داشتم.
محمد صالح ضیایی از مدیران ادارات خواست؛ مسائل، مشکلات و پیشنهادات را جهت رفع مشکل با الویت، ظرف یکهفته به فرمانداری اعلام نمایند.
وی تصریح کرد: مدیران ادارات کار را فقط به ساعت دو ونیم بسنده نکنند و ساعات بیشتری را در ادارات خدمات دهی کنند.
وی همچنین از مدیران اداری و مردم خواست از نصب هرگونه بنر و پلاکارد تبریک انتصاب خودداری کنند.

✍روابط عمومی فرمانداری رودبار

عکس :مجیدرضائی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار