مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد:

نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان جهت امدادرسانی به مردم سیل‌زده گلستان آماده هستند‌

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مارس 2019 | 06:44 ق.ظ
نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان جهت امدادرسانی به مردم سیل‌زده گلستان آماده هستند‌ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهدی ولی‌پور با اشاره به کمک‌های جمعیت هلال‌احمر استان گیلان به استان‌های شمالی اظهار کرد: یک محموله غذایی ۱۵ تنی برنج، حبوبات و کنسرو توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان ارسال‌شده است.   وی با اشاره به کمک‌های تجهیزاتی و لجستیکی جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهدی ولی‌پور با اشاره به کمک‌های جمعیت هلال‌احمر استان گیلان به استان‌های شمالی اظهار کرد: یک محموله غذایی ۱۵ تنی برنج، حبوبات و کنسرو توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان ارسال‌شده است.

 

وی با اشاره به کمک‌های تجهیزاتی و لجستیکی جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان افزود: دو قایق و یک فروند بالگرد جهت امدادرسانی و کمک به مردم سیل‌زده استان گلستان در مناطق زلزله‌زده حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی جهت اعزام به مناطق سیل‌زده گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان جهت هرگونه کمک و امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده گلستان آماده هستند اما تاکنون اعلام نیازی صورت نگرفته است.

ولی پور از آمادگی جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت اعزام به مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: فراخوان اعلام آمادگی به پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت اعزام به مناطق ۱۳ انجام‌شده و در صورت اعلام نیاز به مناطق سیل‌زده اعزام خواهند شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار