شنیده های انتخاباتی کدام مدیران گیلانی سودای بهارستان را در سر می پرورانند؟!

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 24 فوریه 2018 | 12:02 ب.ظ
شنیده های انتخاباتی کدام مدیران گیلانی سودای بهارستان را در سر می پرورانند؟! اگرچه هنوز مدت زمان زیادی تا انتخابات دوره آتی مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما شنیده های تایید نشده از گوشه و کنار حکایت از آن دارد که در کنار بسیاری از مدیران بازنشسته، برخی از مدیران فعلی گیلان هم سودای بهارستان را در سر می پروزانند. به گزارش درفک خبر، اگرچه هنوز مدت زمان زیادی […]

اگرچه هنوز مدت زمان زیادی تا انتخابات دوره آتی مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما شنیده های تایید نشده از گوشه و کنار حکایت از آن دارد که در کنار بسیاری از مدیران بازنشسته، برخی از مدیران فعلی گیلان هم سودای بهارستان را در سر می پروزانند.

به گزارش درفک خبر، اگرچه هنوز مدت زمان زیادی تا انتخابات دوره آتی مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما شنیده های تایید نشده از گوشه و کنار حکایت از آن دارد که در کنار بسیاری از مدیران بازنشسته، برخی از مدیران فعلی گیلان هم سودای بهارستان را در سر می پروزانند.

از مهم ترین کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی می توان به حجت شعبان پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اشاره کرد. گفته می شود شعبان پور قصد حضور در انتخابات از حوزه رودبار، منجیل و لوشان را دارد. شعبانپور در مدت زمان تصدی اش بر معاونت عمرانی استانداری، عملکرد مثبت و بدون حاشیه ای را از خود به جا گذاشت و توانست تا حد زیادی دامن معاونت عمرانی را از شائبه های سیاسی دور نگه دارد.

همچنین شنیده می شود مهدی حاجتی، مدیرکل فعلی آموزش و پرورش استان گیلان که در آستانه بازنشستگی قرار دارد، قصد آن را دارد که برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی شانس خود را از حوزه انتخابی رشت امتحان کند. وی از نیروهای نزدیک به غلامعلی جعفراده، نماینده فعلی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی محسوب شده و ارتباط حسنه ای هم با نوبخت دارد.

در همین راستا، شنیده ها از یکی از شهرستان های شرقی استان، حکایت از دورخیز معاون فرماندار منتسب به قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس دارد. گفته می شود این فرد، در تلاش است تا پس از تصدی بر کرسی فرمانداری یکی از شهرستان های تابعه، شانس خود را برای حضور در بهارستان بیازماید.

از شورای شهر رشت هم شنیده می شود وسوسه نمایندگی همانند تمام دوره های قبلی، بر جان برخی اعضای شورا افتاده اما ترس از تکرار سرنوشت دکتر جمشیدی (انصراف از شورا و عدم اخذ تایید صلاحیت)  عامل بازدارنده ای بر این موضوع بوده است.

شنیده های انتخاباتی | کدام مدیران گیلانی سودای بهارستان را در سر می پرورانند؟!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار