ابراهیمی؛

احضار متولیان واردات کود انسانی به مجلس / تبعات سنگین استفاده از کود انسانی در تولیدات کشاورزی چیست؟

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 24 فوریه 2018 | 11:22 ق.ظ
احضار متولیان واردات کود انسانی به مجلس / تبعات سنگین استفاده از کود انسانی در تولیدات کشاورزی چیست؟ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص واردات برخی اغلام غیر ضروری و عجیب در لیست مطرح شده توسط رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اظهار داشت: واردات کالاهای مصرفی مانند پتو را بر ضد تولید ملی و برخلاف اهداف اقتصاد مقاومتی می‌دانم. عضو […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص واردات برخی اغلام غیر ضروری و عجیب در لیست مطرح شده توسط رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اظهار داشت: واردات کالاهای مصرفی مانند پتو را بر ضد تولید ملی و برخلاف اهداف اقتصاد مقاومتی می‌دانم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه واردات کود انسانی جای تعجب دارد و باید بر روی مسئله واردات آن کنکاش بیشتری صورت بگیرد، گفت: قصد دارم که از آنها سوال کنم که مبنای گرفتن تصمیم برای واردات این نوع کود چه بوده است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرورش حیواناتی مانند خرگوش و روباه به منظور استفاده از  پوست آنها برا ی یک مدت وجود داشت که به دلیل وجود شبهات متوقف شد، ادامه داد: این قصد را ندارم که به جنبه شرعیات استفاده از پتو با کرک حیوانات ورود پیدا کنم اما ایران در زمینه تولید پتوی با کیفیت زبانزد است و در تولید این اقلام مشکلی وجود ندارد، اینگونه واردات به تولید داخل ضربه وارد می‌کند و با اهداف اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

تبعات سنگین استفاده از کود انسانی در تولیدات کشاورزی چیست؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران در زمینه تولید کودهای ماکرو، میکرو، شیمیایی و فسفات غنی بوده و ضرورتی برای واردات کود انسانی نیست، عنوان کرد: استفاده از کود انسانی در تولیدات کشاورزی تبئات بسایر سنگینی مانند ماندگاری فلزات سنگین، انگل و آلودگی‌ها را دارد.

احضار متولیان واردات کود انسانی به مجلس

وی در پایان با بیان اینکه بعد از شنیدن واردات کودهای انسانی تعجب کردم، خاطرنشان کرد: مسئولان واردات این نوع اقلام از جمله کود انسانی باید در مجلس حاضر شوند و در این زمینه توضیحاتی ارائه کنند./

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار