رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار خبر داد:

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان رودبار

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: جمعه 15 مارس 2019 | 07:34 ق.ظ
آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان رودبار ‍ آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان رودبار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی و تشدید نطارت بر اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی در شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری درفک خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار:دکتر صمد […]

‍ آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان رودبار

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی و تشدید نطارت بر اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری درفک خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار:دکتر صمد بختیار- مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار گفت: با توجه فرارسیدن سال جدید و افزایش آمار مسافران، کنترل اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اهمیت بیشتری می‌یابد.

وی ادامه داد: در این راستا مرکز بهداشت شهرستان رودبار همزمان با سراسر کشور طرح بسیج سلامت و تشدید نظارت بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را از 20 اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همه روزه حتی روز‌های تعطیل با حضور بازرسان بهداشت محیط اجرا می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار تصریح کرد: در قالب این طرح گروه‌های سلامت نوروزی، بر تمام مراکز عرضه مواد غذایی، هتل‌ها، غذاخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پارک‌ها و سایر اماکن نظارت کرده و با خاطیان برخورد می‌کنند.

دکتربختیار با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: هدف از اجرای این طرح، نظارت بر اماکن توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و زیارتی – سیاحتی، غذاخوری‌ها و همه مراکز عرضه کننده مواد غذایی و در نهایت تأمین و حفظ سلامت مردم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار ضمن تشکر از همکاری‌های ارگان‌ها به بیان نقش و اهمیت هماهنگی‌های بین بخشی در برنامه سلامت نوروزی اشاره کرد و خواستار همکاری هر چه بیشتر این ارگان‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با حقوق بهداشت محیط خود آگاه بوده و خودشان بر این اماکن نظارت کنند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن مختلف با شماره تلفن سراسری 190 و شماره تلفن شهرستان ۰۱۳۳۴۶۲۵۹۰۷ تماس گرفته و تخلف را گزارش کنند تا بازرسان مرکز بهداشت شهرستان هرچه سریع‌تر به این امر رسیدگی کنند.

دکتربختیاردر پایان افزود: به دلیل فراوانی آمار اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی قطعاً بدون مشارکت و نظارت خود مردم هیچ ارگانی نمی‌تواند بر پیاده شدن کامل بهداشت نظارت کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار