سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مشکلات منجیل:

همه ما دغدغه حل مشکلات را داریم

F.ah.kh
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 مارس 2019 | 16:02 ب.ظ
همه ما دغدغه حل مشکلات را داریم سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مشکلات منجیل؛ همه ما دغدغه حل مشکلات را داریم سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مشکلات منجیل که با حضور امام جمعه و مدیریت شهری این شهر و جمعی از مسئولان رودبار برگزار شد، گفت؛ همه ما دغدغه حل مشکلات را داریم و مسئول شدیم […]

سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مشکلات منجیل؛ همه ما دغدغه حل مشکلات را داریم
سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری رودبار در نشست بررسی مشکلات منجیل که با حضور امام جمعه و مدیریت شهری این شهر و جمعی از مسئولان رودبار برگزار شد، گفت؛ همه ما دغدغه حل مشکلات را داریم و مسئول شدیم که مشکلات را رفع کنیم.
وی با اشاره به مشکلات شهرک ایثارگران منجیل افزود: این شهرک ظرفیت بالا و فضای برای کار بیشتر دارد و باید به آن توجه بیشتری صورت گیرد.
سید محمدی افزود: استفاده مکرر و مستمر و تردد دستگاههای سنگین شرکتها جاده شهرک ایثارگران را تخریب می کند و حقوق شهروندان نادیده گرفته می شود.
وی گفت: شهرداری منجیل هرچقدر این مسیر را آسفالت کند بدلیل آمد و شد خودروها و ماشین آلات سنگین دوام نمی آورد که نیازمند ساماندهی و امکان سنجی برای تعریف جاده مخصوص است.
سرپرست فرمانداری رودبار با اشاره به مجتمع فرهنگی در حال احداث شهرک ایثارگران منجیل گفت: برای تکمیل این پروژه در گذشته زحماتی کشیده است، تلاش می کنیم اعتبارات آن بیشتر شود و در سال آینده هم جز اولویتها قرار گیرد.
سید محمدی از شهردار منجیل خواست با به کارگیری هنر و خلاقیت و درایت برای ایجاد نشاط و تحرک و شادابی و خروج ایستایی و رکود در شهرک ایثارگران منجیل اقدام کند.
وی همچنین در خصوص روشنایی معابر، تامین اجتماعی، پل عابر پیاده و جزیره سد دستوراتی را صادر کرد و افزود؛ با احداث سد دیورش که مورد عنایت دولت در سفر اخیر رئیس جمهوری هم قرار گرفته است مشکل آب شرب شهرهای هدف از جمله منجیل برطرف می گردد.
گفتنی است پیش از نشست سرپرست فرمانداری رودبار از شهرک ایثارگران منجیل بازدید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار