اجرای طرح "دوباره بی زباله" در آستانه بهار طبیعت؛

منطقه توریستی رودآباد رودبار از بدمنظری زباله ها پاکسازی شد

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مارس 2019 | 13:41 ب.ظ
منطقه توریستی رودآباد رودبار از بدمنظری زباله ها پاکسازی شد استقبال از بهار طبیعت در شهرستان رودبار با اجرای مراسم پاکسازی عمومی زباله مسوولین شهرستان رودبار درفک خبر/امروز با حضور علاقه مندان به طبیعت به اجرای مراسم پاکسازی زباله در منطقه توریست پذیر رودآباد پرداخته و سطح وسیعی از این منطقه را از زشتی و بدمنظری ریخت و پاش زباله پاکسازی نمودند. رامین حسین زاده […]

استقبال از بهار طبیعت در شهرستان رودبار با اجرای مراسم پاکسازی عمومی زباله
مسوولین شهرستان رودبار

درفک خبر/امروز با حضور علاقه مندان به طبیعت به اجرای مراسم پاکسازی زباله در منطقه توریست پذیر رودآباد پرداخته و سطح وسیعی از این منطقه را از زشتی و بدمنظری ریخت و پاش زباله پاکسازی نمودند.
رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت:

در راستای اجرای طرح ” دوباره بی زباله ” امروز یک مراسم پاکسازی زباله با حضور فرماندار محترم، معاون محترم امور هماهنگی و عمرانی فرماندار، بخشدار محترم مرکزی و ریاست و پرسنل محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در مسیر حریم آزادراه قزوین-رشت در منطقه رودآباد رودبار برگزار شد.
حسین زاده هدف از اجرای این برنامه را که با تلاش مشترک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری شهرستان رودبار و اداره حفاظت محیط زیست رودبار صورت گرفت، یاد آوری فرهنگ حفظ محیط زیست و برخورداری از محیط پاک و عاری از زباله عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد بافراگیر شدن این برنامه ها و رشد فرهنگ حفاظت از محیط زیست، شاهد محیط زیستی پاک و سالم و عاری از هرگونه زباله باشیم.
حسین زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداران و دهیاران در زمینه مدیریت زباله و پسماند تاکید کرد استان گیلان یک استان توریست پذیر بوده و شهرستان رودبار به عنوان دروازه ورودی استان از اهمیت ویژه ای در این زمینه برخوردار می باشد. او همچین از گردشگران و مسافرانی که به گیلان سفر می کنند تقاضا کرد با رعایت احترام به طبیعت و محیط زیست، ضمن خودداری از ریخت و پاش زباله در حرایم راهها و جاده ها، رودخانه ها و جنگلها، در حفظ و حراست محیط زیست کوشا باشند. حسین زاده در پایان از تمامی گروههای مردم نهاد و سمن های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، جهت حضور خودجوش و فعال در برنامه های فرهنگی مشابه دعوت به عمل آورد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار