آغاز شفاف سازی از مجلس؛

یک سوم نمایندگان گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت در رأی گیری های صحن علنی مجلس را منتشر کردند + جدول بهمن ماه ۱۳۹۷

مجیدرضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مارس 2019 | 06:27 ق.ظ
یک سوم نمایندگان گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت در رأی گیری های صحن علنی مجلس را منتشر کردند + جدول بهمن ماه ۱۳۹۷ گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در بهمن ماه ۱۳۹۷ منتشر شد. به گزارش درفک خبر به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، مجلس شورای اسلامی، در راستای سیاست شفاف‌سازی و در چارچوب انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعالیت نمایندگان مجلس، در سومین گام، اقدام به […]
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در بهمن ماه ۱۳۹۷ منتشر شد.

به گزارش درفک خبر به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، مجلس شورای اسلامی، در راستای سیاست شفاف‌سازی و در چارچوب انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات فعالیت نمایندگان مجلس، در سومین گام، اقدام به انتشار دو گزارش از “اطلاعات حضور و غیاب نمایندگان در صحن علنی مجلس و کمیسیون های تخصصی” و “میزان مشارکت در رأی گیری های جلسات علنی مجلس شورای اسلامی”  کرده است.

 

شفاف سازی در مجلس شورای اسلامی

 

احتراماً با توجه به موافقت کتبی تعدادی از نمایندگان محترم مبنی بر شفاف سازی وضعیت حضور و غیاب خود در جلسات صحن و کمیسیون ها و همچنین میزان مشارکت در رأی گیری های جلسات علنی، به پیوست گزارش بهمن ماه 1397 ایشان جهت انتشار در خبرگزاری خانه ملت منتشر می گردد.

شایان ذکر است این گزارش صرفاً مربوط به حدود یک سوم کل نمایندگان بوده و امکان انتشار اطلاعات دیگر نمایندگان نیز پس از اعلام موافقت ایشان به صورت مکتوب وجود خواهد داشت. همچنین یادآور می گردد از آنجا که این گزارش کل تعداد نمایندگان را شامل نمی شود، ملاکی برای ارزیابی عملکرد نمایندگان از لحاظ منظم ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون ها و یا بیشترین مشارکت در رأی گیری های مجلس نیست.

” گزارش اطلاعات حضور و غیاب نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و

کمیسیون های تخصصی از تاریخ 97/11/1 لغایت 97/11/30 ”

 

5

6

7

8

9

10

” گزارش میزان مشارکت در رأی گیری های جلسات علنی مجلس شورای اسلامی

از تاریخ 97/11/1 لغایت 97/11/30 ”

 

1

2

3

لینک مستقیم خبر سایت مجلس شورای اسلامی
http://www.icana.ir/Fa/News/420214
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار