بمناسبت پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندس

مهندسان خالقان حل خلاقانه مسایل هستند

اله یار باباپور حلیمه جانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 فوریه 2019 | 05:46 ق.ظ
مهندسان خالقان حل خلاقانه مسایل هستند درفک خبر پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی که با نام مهندس پیوند خورده بر همه مهندسان مبارکباد. مهندسان خالقان حل خلاقانه مسایل هستند حال چالش پیش روی آنها راه، ساختمان، تجهیزات پزشکی، منابع انرژی، فن آوری، کشاورزی، صنعت باشد، هیچ فرقی نمی کند، آنها همواره در جستجوی راهی برای بهتر […]

درفک خبر

پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی که با نام مهندس پیوند خورده بر همه مهندسان مبارکباد.
مهندسان خالقان حل خلاقانه مسایل هستند حال چالش پیش روی آنها راه، ساختمان، تجهیزات پزشکی، منابع انرژی، فن آوری، کشاورزی، صنعت باشد، هیچ فرقی نمی کند، آنها همواره در جستجوی راهی برای بهتر کردن زندگی مردم هستند.
درعصرحاضر، جهان پیرامون ما آنقدر به سرعت در مسیر تغییر حرکت می کند که مدام باید در تکاپو برای همگام شدن با تغییرات و فاصله از عقب ماندگی بود.
مهمترین چالش های امروز مهندسان، بیکاری و عدم اشتغال مناسب و رشد روزافزون فارغ التحصیلان در این حرفه است که می بایست توسط مسئولان و سازمانهای متولی در راستای توسعه همه جانبه و فراهم کردن بستر خدمات و استفاده مطلوب برای مهندسان و امکان رقابت و ظهور بهترین ها و شایسته ترین ها در عرصه خدمات رسانی به مردم گامهای موثری را بردارند. جامعه مهندسی باید به سمتی پیش رود که علاوه بر دست یابی به فن آوری های نوین در حوزه های مختلف مهندسی، همگرایی بیشتری از خود نشان دهد تا با رفع مشکلات صنفی خودبا خلاقیت و نوآوری، آسایش و امنیت مردم را دو چندان کنند، و در ارتقا جایگاه کشور موثر باشند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار