فرماندار رودبار در نشست شورای اداری این شهرستان:

پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را بیمه کرده است /دغدغه های مردم بعنوان مهم ترین موضوع بعنوان سر خط عملکرد ماست+عکس

تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 22 فوریه 2018 | 12:37 ب.ظ
پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را بیمه کرده است /دغدغه های مردم بعنوان مهم ترین موضوع بعنوان سر خط عملکرد ماست+عکس به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛اسماعیل میرغضنفری در این نشست که امام جمعه، نماینده و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان رودبار شرکت داشتند، گفت: دولت در راستای پویایی، تلاش و گفتمان صادقانه برغم تنگناههای موجود برای حل مشکلات و دغدغه های مردم تلاش و کار مضاعف انجام می دهد. وی افزود: اگر چه آنچه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛اسماعیل میرغضنفری در این نشست که امام جمعه، نماینده و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان رودبار شرکت داشتند، گفت: دولت در راستای پویایی، تلاش و گفتمان صادقانه برغم تنگناههای موجود برای حل مشکلات و دغدغه های مردم تلاش و کار مضاعف انجام می دهد.
وی افزود: اگر چه آنچه لیاقت مردم است نتوانستیم انجام دهیم ولی نزد وجدانمان آسوده ایم که هر آنچه در توانمان است انجام داده ایم.
فرماندار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در شرایطی دولت را تحویل گرفت که با وضعیت نگران کننده خزانه، تورم بالا، رشد اقتصادی منفی، صادارت راکد و مذاکرات به بن بست رسیده هسته ای و وضعیت نامطلوب ارتباطات بین المللی مواجه بود.
وی با بیان اینکه آنچیز که نظام و انقلاب را بیمه کرده است پشتوانه مردمی آن است که هرکجا آن را جدی نگرفتیم آسیب دیدیم خاطر نشان کرد: دغدغه های مردم بعنوان مهم ترین موضوع بعنوان سر خط عملکرد ماست.
فرماندار یادآور شد: اگر انتقاد می کنیم و کارهای زمین مانده را متذکر می شویم چه خوب است عملکردهایی را که در شرایط بسیار سخت اعتباری انجام شده است را صادقانه بگوئیم
وی اعتراضات اقتصادی، معیشتی و اشتغال را به حق دانست و تاکید کرد: اغتشاش، آسیب رساندن به مساجد، اموال عمومی و مردم پذیرفتنی نیست چرا که در جامعه اسلامی شنیدن تمام صداها در چارچوب قانون برای همه تعریف شده است و قانون فصل الخطاب همه است.
وی با اشاره به تدبیر و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عذرخواهی از عدم اجرای عدالت گفت: ایشان صریح الهجه در این برهه که تمام دشمنان نظام و انقلاب همسو شده اند با شجاعت همیشگی آنجائیکه پای منافع مردم و نظام در میان باشد اعلام موضع می فرمایند.
فرماندار با بیان اینکه در تمام سخنان امام خمینی(ره) داشتن وحدت کلمه بعنوان میراث گرانبهای نظام اسلامی برای ما باقی مانده است یادآور شد: تفکر دولت جدای از تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری نیست و خود را ملزم به رعایت منویات این دو بزرگوار می داند؛ ما که مدعی پیروی از ولایت فقیه هستیم باید در عمل برای تحقق وحدت کلمه تلاش کنیم.
وی همچنین گفت: در آمریکا عده ای از برجام ناراحت هستند در داخل هم عده ای با قرائت مشترک از برجام مشکل دارند باید مضایق مردم را ببینیم، بر اساس نظرات عقلا سودآوری برجام بیشتر از زیانش بوده است در قواعد بین المللی باید دنبال برد – برد باشیم.
وی با بیان اینکه اگر برجام هیچ دستاوردی نداشت چهره واقعی ایران را به دنیا نشان داد و ایران هراسی که دشمنان ایجاد کرده بودند از بین برد تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری که با صراحت سخن می گویند رفتار تیم مذاکره کننده هسته ای را تایید می کنند ما نیز باید از معظم له تبعیت نمائیم.
فرماندار با اشاره به نتایج مطلوب همدلی و همزبانی گفت: با همین استراتژی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی موفق بوده ایم اما اکنون دشمن اتحاد ملی ما را نشانه گرفته است و با ظرافت ورود می کند.
میرغضنفری افزود: دشمن بقدری دقیق و باریک رفتار می کند که در تریبونهای نظام علیه نظام سخن گفته شود که در این راستا باید گفت اگر کسی وحدت مردم را دچار خدشه کند در مسیر دشمن قرار گرفته است و محکوم به فناست.
وی با تسلیت ایام فاطمیه و درگذشتگان سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج و تبریک روز مهندس، از دست اندرکاران برنامه دهه فجر و مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و یادآورشد: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 398 پروژه و طرح عام المنفعه با 549 میلیارد و 236 میلیون ریال هزینه افتتاح و برای 466 نفر هم فرصت شغلی فراهم شد.
فرماندار همچنین روزهای پایانی سال را یادآور شد و گفت: در این ایام حال و هوای خاصی حاکم است و چه خوب است همراه با شوق و ذوق شکفتن گل های بهاری عملکرد یکسال گذشته را بررسی نمائیم و ببینیم چه کارهایی انجام داده ایم.
در این نشست همچنین نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حاضر شدن در صحنه های انقلاب اسلامی نشان می دهند که همراه رهبر معظم انقلاب، نظام و دولت هستند و هر کجا نیاز باشد حضور پیدا می کنند
منوچهر جمالی یادآور شد: با توجه به وضعیت داخلی، اشتغال، اقتصاد و معیشت و اعتباراتی که برای اجرای پروژه ها گذاشته می شود اکنون در شرایط سخت قرار داریم که لازم است در این شرایط برای حفظ نظام و خدمت به مردم با دقت بیشتر به کارهایمان بپردازیم.
وی افزود: دشمنان در فضای مجازی خوراک منفی به جوانان می دهند تا آنها از دین و مذهب جدا کنند و سپس با توجه به تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه ای که روا داشته اند فشارهای اقتصادی را وارد کنند تا با ایجاد نارضایتی اجتماعی بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: در این شرایط باید با هوشیاری بیشتر و صرفه جویی لازم و مصرف درست اعتبارات و پرهیز از هزینه های اضافی جدیت در خدمتگزاری به مردم داشته باشیم و شرایط مطلوب آینده را رقم بزنیم.

امام جمعه رودبار هم با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه(س) که فرمودند از دنیا تلاوت کتاب خدا، نگاه به رخساره رسول اکرم و انفاق به نیازمندان را دوست دارم گفت: این چراغ هدایت ما را به مسیر درست به پیش می برد و راهی را به ما نشان می دهد که دوست داشتنهای ما در مسیر حق باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مسعود داوودی افزود: انسان به هرچه دوست دارد سنجیده می شود قیمتش به اندازه چیزی است که دوست دارد.
وی همچنین گفت: یکی از وظایف ما احیا کردن معروفات دینی از جمله امر به معروف است که از منکرات جلوگیری و سعادت دیگران را هم در پی دارد.
وی همچنین یادآور شد:در ادارات نماز را به پا داریم و نگذاریم این واجب الهی غریب بماند و از اسراف کردن بپرهیزیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار