رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان خبر داد

کشف 40 كيلو ترياك در رشت

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 15 فوریه 2019 | 06:52 ق.ظ
کشف 40 كيلو ترياك در رشت کشف 40 كيلو ترياك در رشت گروه استان‌ها – گيلان – رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان از کشف 40 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك طي دو عمليات جداگانه در شهرستان‌هاي رشت و آستانه‌اشرفيه خبر داد. به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، ” احداله احدي “، با اعلام اين خبر گفت: ماموران عمليات ويژه […]

کشف 40 كيلو ترياك در رشت
گروه استان‌ها – گيلان – رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان از کشف 40 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك طي دو عمليات جداگانه در شهرستان‌هاي رشت و آستانه‌اشرفيه خبر داد.

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، ” احداله احدي “، با اعلام اين خبر گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر در بررسي گزارشات مردمي از فعاليت يك قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در استان گيلان مطلع شده و با انجام تحقيقات پليسي از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.
اين مقام انتظامي افزود: با انجام تعقيب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان، خودرو پرايد اين قاچاقچي در شهرستان رشت شناسايي و متوقف شد.
وي با اشاره به اينكه در بازرسي از خودرو مورد نظر 19 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد گفت: در اين راستا قاچاقچي 32 ساله به همراه همدست 36 ساله‌اش دستگير شدند.
احدي در ادامه بيان داشت: همچنين طي يك عمليات ديگر، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با انجام تحقيقات نامحسوس خودرو ليفان يك قاچاقچي را در شهرستان آستانه‌اشرفيه شناسايي و متوقف كردند.
اين مقام انتظامي با اعلام اينكه در بازرسي از خودرو متوقف شده، 21 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد تصريح كرد: در اين راستا قاچاقچي 31 ساله به همراه دو همدست 32 و 44 ساله‌اش دستگير شدند.
وي اظهار داشت: تمامي متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان در پايان خاطرنشان كرد: پليس مبارزه با موادمخدر به طور شبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه موادمخدر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار