جلسه توجیهی دهیاران بخش رحمت آباد وبلوکات برگزار شد:

حقوق دهیاران در قبال خدماتی که به مردم ارائه میدهند ؛ پرداخت خواهد شد/عدم مهارت کلامی و ارتباطی یکی از دلایل اصلی طلاق و آسیب های اجتماعی است.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 14 فوریه 2019 | 08:52 ق.ظ
حقوق دهیاران در قبال خدماتی که به مردم ارائه میدهند ؛ پرداخت خواهد شد/عدم مهارت کلامی و ارتباطی یکی از دلایل اصلی طلاق و آسیب های اجتماعی است. جلسه توجیهی دهیاران بخش رحمت آباد و بلوکات در مدرسه مهدی رحمانی توتکابن برگزار شد: بخشدار رحمت آباد ضمن تشکر از مردم بخش رحمت آباد و بلوکات برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اقدامات تروریستی روز گذشته دشمنان را نشانه ضعف دانست و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب میدانند که تحریم های اقتصادی […]

جلسه توجیهی دهیاران بخش رحمت آباد و بلوکات در مدرسه مهدی رحمانی توتکابن برگزار شد:
بخشدار رحمت آباد ضمن تشکر از مردم بخش رحمت آباد و بلوکات برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اقدامات تروریستی روز گذشته دشمنان را نشانه ضعف دانست و گفت:
دشمنان قسم خورده انقلاب میدانند که تحریم های اقتصادی و عملیات تروریستی مردم عزیز ایران اسلامی را از تصمیمی که گرفته اند نا امید نخواهد کرد و یقینا این کارشان بی پاسخ نخواهد ماند. اگر چه مشکلاتی در خصوص وضیت اقتصادی وجود دارد اما یقینا با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید از این پیچ اقتصادی نیز همچون گذشته عبور خواهیم کرد .
علیرضا جهانگرد در بین دهیاران بخش رحمت آباد گفت:
از تمام دهیاران پر تلاش و شوراهای اسلامی بخش رحمت آباد و بلوکات به جهت اطلاع رسانی درست به مردم برای حضور پر رنگ در یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی میکنم.
وی در ادامه با اشاره به پروژه هایی که در دهه فجر افتتاح شد ؛گفت:
در بین 388 پروژه به مبالغ 41 میلیارد و 784 میلیون تومان که در کل شهرستان افتتاح شد سهم بخش رحمت آباد ۳۸پروژه با مبلغ 8 میلیاردو 262 میلیون تومان شد. ضمن اینکه بیش از 500 میلیون تومان در روستاهای توسط دهیاریها هزینه شده که در این راستا از زحمات دهیاران بخش رحمت آباد و بلوکات تشکر وقدردانی میکنم.
پروژه های افتتاح شده در بخش های مختلفی چون برق ، آب ،مخابراطی ،پرورش ماهی و شترمرغ ، ایستگاه های هواشناسی و… بوده است.
پروژه های آبرسانی روستای شهران با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و روستای خاصکول با اعتبار 1 میلیاردو 200 میلیون تومان در دست اجراست و در هفته دولت سال آینده بهربرداری خواهد شد.
پروژه های آبرسانی در روستاهای جامکول_نصفی با اعتبار 800 میلیون تومان؛ روستای شیخعلی توسه و روستاهای میرزاگلنبد و کوکنه با اعتبار 200 میلیون تومان اعتبار برای سه روستای مذکور در دست اجراست.
پروژه زیر سازی آسفالت 14 روستای بخش رحمت آباد و بلوکات در دستور کار قرار دارد و تا کنون۲ روستاتوسط بنیاد مسکن آسفالت و منتظر پاسخ بنیاد درجهت ادامه کار هستیم.
بخشدار رحمت آباد و بلوکات در مورد حوزه آموزش و پرورش این بخش،اظهار داشت:
در بخش جذب نیروهای حق التدریسی ،شهرستان رودبار بیشترین سهم را در جذب نیرو داشته است.
عملیات گازکشی 10 مدرسه با کمک خیرین و دهیاران انجام شده است.
از بین ۵۶ مدرسه تنها 15 مدرسه از نعمت گاز بهرمند نیستند که در این زمینه تلاش در جهت اجرای پروژه گازکشی مابقی مدارس ادامه دارد .
برای سرویس بهداشتی هنرستان شهید احمدی روستای شهربیجار 4 میلیون تومان هزینه شد و در همین راستا 40 میلیون تومان با عنایت دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار به بخش آموزش و پرورش اختصاص داده شد.
علیرضا جهانگرد در ادامه تصریح کرد:
مطمین باشید اگر حسب پست سازمانی بخشداری دارای معاون می بود ، جهت پیگیری مشکلات روستایان عزیز در روستاها حضور پیدا میکردم تا مشکلات آنان را از نزدیک لمس نمایم چرا که خدمت به مردم را دوست دارم و عاشق خدمت به مردم هستم .
بخشدار نباید اخبار و اطلاعات را جز دهیاران از کس دیگه ای دریافت کند و در این راستا حسب قانون دهیاران موظفند اخبار حوزه کاری خودرا در اولین فرصت ممکن به اطلاع اینجانب برسانند .
بررسی مشکلات مردم با مسئولین مربوطه را در پایان هر هفته را برای سال 98 در دستور کار دارم.‌
آهنگ خدمت رسانی به مردم در سال 98 شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.
دهیاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین شهرستان و مهمترین ارکان جامعه، نقش ماثری میتواننددر توسعه روستاها داشته باشند.
وی با تشکر از تلاش های دهیاران برای رفع مشکلات خاطر نشان کرد:
علیرغم تمامی تلاش های شما برای رفع مشکلات مردم برای رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله زیادی است.
از شما دهیاران روستایی انتظار دارم با کمک هم و با تلاش و کوشش بیشتر با جدیت ، در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بکوشید.
مردمان بسیارخوب و نجیبی داریم بنابراین لازم است حق واقعی آنها را تسریع بخشیم .
دهیاران به عنوان نماینده عالی وسفیران دولت در روستاها باید بیش از بیش در خدمت مردم باشند.
دهیار باید سیاست های دولت را در روستا اجرا کند.کلیه دهیاران باید ساختمان دهیاری داشته باشند و ساعت کار دهیار مشخص شود.
با هرگونه تخلف دهیاران و دهیاری ها براساس قوانین برخورد خواهد شد.
بودجه نویسی تا 15 فروردین ۹۸
باید انجام شود. بنابراین پروژه هایی را در بودجه نویسی درج کنید که نیاز اساسی روستا است .
حقوق دهیاران در قبال خدماتی که به مردم ارائه میدهند ؛ پرداخت خواهد شد و اگر خدماتی در روستاها جهت رفع مشکل مردم از سوی دهیاران دیده نشود یقینا حقوقی نیز در این راستا پرداخت نخواهد شد
دهیاران باید پروژه های عمرانی را با کمک ونظارت کارشناسان فنی نظارت و پروژه های با کیفیت به مردم ارائه کنند.

پنج روستای پرتنش آبی در بخش رحمت آباد داریم(مخشر و کلسفروش ،پلنگ دره ، استخرگاه و دفراز)؛ در راستای حل مشکلات آب در این روستا نیاز به همکاری شوراها و دهیاران در جهت معرفی چشمه های آبی و ارائه صورت جلسه به بخشداری هستم تا قدم دوم در جهت پیگیری امورات توسط بخشداری برداشته شود و در این راستا برخی پیگیریها از سوی مدیران محترم آبفار شهرستان و استان صورت گرفته است .
آمار متخلفین ساخت و ساز های غیر مجاز باید توسط دهیاران شناسایی و جهت اعمال قانون به کمسیون ماده ۹۹ ارسال شود و کوتاهی در این زمینه از هیچ کسی پذیرفتنی نخواهد بود.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای حاضر در جلسه گفت : در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید به جهت جلوگیری از آسیبهای اجتماعی ، بیمه روستاییان عزیز ، اجتماعی سازی سلامت و مبارزه با کانون ملخ مراکشی از مسولین محترم دعوت بعمل آمده تا با فرمایشات خود شما عزیزان را به فیض برسانند .

دکتر رجبی ، جانشین فرمانده انتظامی رودبار در جلسه توجیهی دهیاران بخش رحمت آباد وبلوکات:

امنیت مهم ترین بستر و زیر ساخت توسعه جامعه است

دهیاران برای آموزش و آگاهی بخشی آسیب های اجتماعی کارگاههای آموزشی در روستاها برگزار کنند

برای برقراری امنیت، محله محوری عمل کنیم

عدم مهارت کلامی و ارتباطی یکی از دلایل اصلی طلاق و آسیب های اجتماعی است

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار