سعید جلیلی در اجتماع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرداری رشت:

ملت ایران برای چهل سال طعم تحقیر را به آمریکا چشانید

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 فوریه 2019 | 09:19 ق.ظ
ملت ایران برای چهل سال طعم تحقیر را به آمریکا چشانید به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، سعید جلیلی در اجتماع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرداری رشت اظهار کرد:مردم ایران لایق درود خدا هستند، چون این هنر را داشتند که ندای حضرت زهرا و دعوت خدا را بشنوند و اجابت کنند. نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی افزود:بسیاری از حرکت هادر کشور و گیلان […]

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، سعید جلیلی در اجتماع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرداری رشت اظهار کرد:مردم ایران لایق درود خدا هستند، چون این هنر را داشتند که ندای حضرت زهرا و دعوت خدا را بشنوند و اجابت کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی افزود:بسیاری از حرکت هادر کشور و گیلان به پیروزی نرسید، بخاطر اینکه کسانی بودند که مناسبت هایی را وضع کردند و نوشتند و برای ما تصمیم گرفتند

جلیلی افزود: قدرت های بزرگ میخواستند ومی خواهند برای دیگران تصمیم بگیرندبا این منطق که ما زور بیشتری داریم.
وی گفت: هم اکنون نیز قدرت های بزرگ برای ما مناسبت ها و قبول کردن قرار دادهایی را تعریف می کنند و طبق آن برای ما تعیین تکلیف می نمایند.

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ملت ایران رئیس علی ها و میرزا کوچک خان ها را پرورش داد، گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی در مقابل همه توطئه های نه فقط یک ابرقدرت بلکه در برابر تمام ابرقدرت هاایستاد

جلیلی تصریح کرد: ملت ایران به این پیروزی اکتفا نکرد و در مقابل دشمنی ها در مقاطع مختلف و درجنگ تحمیلی ایستاد وخود دشمنان اعتراف کردند که ملت ایران نه تنها پیروز شد بلکه در مقابل دشمنی‌ها مقاومت کرد و پیشرفت نیز کرد.

وی با بیان اینکه دشمن می گوید نتیجه تحریم و فشار خلق یک حماسه است، افزود: دشمنان این موضوع را در رسانه ها اعلام کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: ملت ایران امروز برای چهل سال طعم شکست و تحقیر رابه آمریکا چشاند.

جلیلی با تصریح بر اینکه دشمنان می‌دانند که آینده ی روشنی درانتظارملت ایران است،اعلام کرد:آنها به خوبی محاسبه کرده اندوخودشان به خوبی می دانند که ملت ایران در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه ملتی که حماسه ها در منطقه و در جنگ آفریدند و در مسائل دفاعی و علمی پیشرفت کرده است، می توانددر مسائل اقتصادی حماسه بیافریند، افزود: امروز دشمنان می گویند که تنها ایران می تواند در دل های مردم منطقه نفوذ کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی بیان کرد: دشمنان اعتراف⁦میکنند که ایران در منطقه ای نا امن درامنیت است ودر زمینه های مختلف در حال پیشرفت است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار