گزارش تصویری؛

افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی در بخش خورگام رودبار با حضور سردار حزنی

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 فوریه 2019 | 14:09 ب.ظ
افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی در بخش خورگام رودبار با حضور سردار حزنی درفک خبر؛ چندین پروژه محرومیت زدایی بخش خورگام رودبار با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، نماینده، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان جمعی از مردم و مسئولین به بهره برداری رسید. قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در راستای محرومیت زدایی قدم بر می دارد مسئول قرادگاه پیشرفت […]

درفک خبر؛ چندین پروژه محرومیت زدایی بخش خورگام رودبار با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، نماینده، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان جمعی از مردم و مسئولین به بهره برداری رسید.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در راستای محرومیت زدایی قدم بر می دارد
مسئول قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان در آیین پروژه های محرومیت زدایی بخش خورگام رودبار با بیان اینکه پروژه آبرسانی ماشمیان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است اظهار کرد: افتتاح بازارچه صنایع دستی و خانه عالم از دیگر پروزه های محرومیت زدایی بخش خورگام می باشد.
وی با اشاره به مطلب فوق افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در راستای محرومیت زدایی قدم بر می دارد.

توسعه و پیشرفت منطقه با کمک مردم محقق می شود
فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین بهره بردای پروژه محرومیت زدایی بخش خورگام رودبار به تشریح نقش مردم در عمران و ابادانی پرداخت و اظهار کرد: توسعه و پیشرفت منطقه با کمک مردم محقق می شود.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه مردم نباید منتظر حل هنه مشکلات از سوی دولت باشند، گفت: با همکاری دولت و مردم مشکلات قابل حل است.
وی با اشاره به نقش مردم در ادوار مختلف بویژه هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم اکنون می بایست همانند هشت سال دفاع مقدس وارد میدان شوند.

سال اتی خورگام به بخش سبز تبدیل می شود
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به کارهای ارزشمند قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح کشور، استان و شهرستان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی قدم ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی برداشته است.
منوچهر جمالی با بیان اینکه خورگام از گذسته محروم بوده است، گفت: اقدامات خوب و ارزشمندی در سال های اخیر در خورگام صورت گرفته است.
وی با اشاره به برخورداری از شاخص گاز و سایر امکانات افزود: سال اتی خورگام به بخش سبز تبدیل می شود.
نمایتده رودبار با اشاره به مشکل آب شرب در بخش خورگام اظهار کرد: در حوزه اب روستایی کمی با مشکل روبرو هستیم.
جمالی با اشاره به نقش مشارکتی مردم در توسعه و پیشرفت منطقه بیان کرد: توسعه، پیشرفت و ابادانی منطقه نشان دهنده دستاورد نظام است.
وی با اشاره به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از مردم خواست همانند گذشته با صلابت و با مشت های گره کرده در راهپیمایی حضور پیدا کنند.دیارزیتون

عکس :مجیدرضایی

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار