امام جمعه شهرستان رودبار؛

مسئولیت در دست ما امانت است/ برای اخذ آرای مردم دروغ نگوییم

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 8 فوریه 2019 | 21:03 ب.ظ
مسئولیت در دست ما امانت است/ برای اخذ آرای مردم دروغ نگوییم درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار اظهار کرد: صداقت و راستگویی مصداق تقوا و پرهیزگاری است. وی با بیان اینکه دروغ کلید دشمنی هاست افزود: تلاش کنیم در زندگی، در مسئولیت و اجتماع دروغ نگوییم. امام جمعه شهرستان رودبار با تاکید بر اینکه مسئولین با مردم رو […]

درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار اظهار کرد: صداقت و راستگویی مصداق تقوا و پرهیزگاری است.

وی با بیان اینکه دروغ کلید دشمنی هاست افزود: تلاش کنیم در زندگی، در مسئولیت و اجتماع دروغ نگوییم.
امام جمعه شهرستان رودبار با تاکید بر اینکه مسئولین با مردم رو راست باشند، گفت: برای جمع آوری و اخذ آرای مردم، دروغ نگوییم.
سیدمحمدی صداقت را یکی از مصادیق امانتداری برشمرد و اضافه کرد: همانطور که داتش آموز دست معلم امانت است، مسئولیت در دست ما امانت است.
وی با اشاره به مطلب فوق افزود: انقلاب و آرمان های انقلاب امانت است.
امام جمعه شهرستان رودبار با تاکید بر وفای به عهد تصریح کرد: اگر در ابتدای مسئولیت سوگند خوردیم، به آن عمل کنیم.
سیدمحمدی چهل سالگی انقلاب را افتخاری ارزشمند برای جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: چهل سالگی انقلاب نعمت بزرگ است و باید قدر آن را بدانیم.
وی با بیان اینکه وظایف سنگینی نسبت به حفظ انقلاب داریم افزود: نسبت به تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن معایب در چله انقلاب تلاش کنیم.
امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به اختلاف نظرها در بین احزاب و گروه های سیاسی اظهار کرد: ضمن کنار گذاشتن اختلاف نظرها باید به رهنمودهای امامین انقلاب اتکا کنند.
سیدمحمدی با تاکید بر وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولین و گروه های مختلف اضافه کرد: اتحاد و همدلی در جامعه چشم دشمن را کور کرده است.
وی با حضور همه جانبه مردم در صحنه های مختلف افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف سبب تحکیم انقلاب و مبانی ارزشمند امامین انقلاب شده است.
امام جمعه شهرستان رودبار با دعوت مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
حجت الاسلام سیدمحمدی با اشاره به استقلال ارزشمند کشور اسلامی گفت: ایران تنها کشور اسلامی است که متکی و وابسته به بیرون نیست.
وی با اشاره نقش مردم در سرنوشت خود افزود: ایرانیان تنها مردمانی هستند که در بخش های مختلف سرنوشت شان را خودشان تعیین می کنند.
امام جمعه شهرستان رودبار ضمن تقدیر از بانیان برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: مسئول باید نوکر مردم باشد، آنهایی که نمی توانند نوکری کنند بروند.
سیدمحمدی با تاکید بر حل مشکلات مردم افزود: تلاش کنیم مشکلات مردم را برطرف کنیم آنها را به این و آن طرف پاس ندهیم.دیارزیتون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار