امینی، رئیس آموزش و پرورش بخش رحمت آباد و بلوکات

مطالبات دانش آموزان هنرستان شهید احمدی بلوکات تا پایان ماه جاری محقق خواهد شد/

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 8 فوریه 2019 | 08:24 ق.ظ
مطالبات دانش آموزان هنرستان شهید احمدی بلوکات تا پایان ماه جاری محقق خواهد شد/ به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، درآستانه چله شکوهمند انقلاب اسلامی، امینی رئیس آموزش و پرورش بخش رحمت آباد و بلوکات بهمراه برخی از اصحاب رسانه شهرستان رودبار از هنرستان شهید احمدی شهربیجار بازدید نمود. در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید از قسمتهای مختلف هنرستان، کارگاه کامپیوتر، کارگاه مکانیک، کلاسهای […]

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر، درآستانه چله شکوهمند انقلاب اسلامی، امینی رئیس آموزش و پرورش بخش رحمت آباد و بلوکات بهمراه برخی از اصحاب رسانه شهرستان رودبار از هنرستان شهید احمدی شهربیجار بازدید نمود. در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید از قسمتهای مختلف هنرستان، کارگاه کامپیوتر، کارگاه مکانیک، کلاسهای آموزشی، موتورخانه و سایر بخش ها سرکشی به عمل آمد و علاوه بر آن با حضور در کلاسهای درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از نزدیک با دانش آموزان در خصوص مشکلات و کمبودهای این محیط آموزشی به گفتگو پرداخت.

رئیس آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات در حاشیه این بازدید در گفتگو با شکوفه های زیتون ضمن تبریک ایام دهه فجر و چله شکوهمند انقلاب با اعلام اینکه مبلغ چهل میلیون ریال جهت نوسازی قسمت های مختلف هنرستان اختصاص یافته است اظهار داشت: این میزان اعتبار جهت انجام امورات در اختیار مدیریت این هنرستان قرار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن جهت رفع مشکلات و کمبودهای موجود اقدامات لازم صورت گیرد. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدت حضورش در آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات تصریح کرد:  نصب کنتور گاز شهری، دریافت مشعل رایگان، اهدا کانکس چند منظوره و همین طور بازسازی آبخوری وسرویس بهداشتی که درشرف انجام است از مهمترین اقدامات می باشد.

امینی اظهار داشت: در دو ماه اخیر برای بار دوم است که به این هنرستان آمده و از نزدیک مشکلات این مدرسه را مورد بررسی قرار می دهیم. وی افزود: با توجه به فصل سرما اولویت بر ساماندهی و نوسازی سیستم گرمایشی این هنرستان قرار گرفت که با اجرای لوله کشی گاز و تهیه مشعل گاز سوز اقدامات لازم را انجام دادیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات در ادامه با اشاره به مشکلاتی که مدارس در زمینه ی فضای آموزشی با آن دست و پنجه نرم می کنند، بیان داشت: در این بازدید دانش آموزان مطالبات به حقی داشتند که مهمترین آن بهبود وضعیت آب خوری و سرویس بهداشتی این هنرستان است که مقرر شد در اسرع وقت این مشکلات در حد مطلوب برای استفاده دانش آموزان حل شود. وی تصریح کرد: همچنین در کلاس پایه دهم ویدئو پروژکتور نیاز به تعمیر دارد که هزینه تعمیر این دستگاه هزینه ای معادل ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار تومان است که این مهم نیز در کمترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید. بهنام رحمتی مدیرهنرستان شهید احمدی شهربیجار که فارغ التحصیل رشته الکترونیک از دانشگاه اصفهان می باشد و با ۲۵ سال فعالیت در مدارس شهرهای مختلف گیلان، از تجربه بالایی برخوردار است، در گفتگو با شکوفه های زیتون با بیان اینکه مدت پنج ماه از آغاز دوران مدیریتش در این هنرستان می گذرد طی سخنانی اظهار داشت: هنرستان شهید احمدی شهربیجار با ۴۳ دانش آموز در دو رشته «توسعه پایگاه داده» و «مکانیک خودرو» فعال می باشد.

رحمتی تصریح کرد: نگاه دولت با توجه به سند چشم انداز ۲۰ ساله در جهت سوق دادن دانش آموزان به رشته های فنی و کارودانش است تا به صورت کلی کشور به سمت صنعتی شدن پیش رود. وی افزود: تربیت دانش آموزان در رشته های ذکر شده در جهت نیل به این هدف می باشد. وی در ادامه بیان داشت: دانش آموزانی که در این مدرسه در حال تحصیل هستند از روستای همجوار خود را به این محل می رسانند. بطوریکه چهار دانش آموز با استفاده از قایق خود را از روستاهای پشت سد شهربیجار هر روز به مدرسه می رسانند.

بهنام رحمتی در ادامه اظهار داشت: در گذشته این هنرستان بیشتر شبیه به یک دبیرستان بود چرا که از امکانات فنی و کاربردی محروم بود اما از زمانی که امکانات آموزشی مورد نیاز به این مدرسه اهدا شد کمی از میزان مشکلات ما در این زمینه را کم کرد. نمونه اش دو دستگاه دیاک و دستگاه انژکتور است که به تازگی به این مدرسه اختصاص داده شد. وی در پایان از حضور رئیس آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات و اصحاب رسانه در این هنرستان تقدیر نمود./شکوفه های زیتون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار