با حضور کارشناسان دادگستری، شهردارو اعضای شورای شهر رودبار،

از خسارت های عبور راه آهن قزوین-رشت به ساختمان ها و زیرساخت های شهری بازدید شد

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 8 فوریه 2019 | 06:09 ق.ظ
از خسارت های عبور راه آهن قزوین-رشت به ساختمان ها و زیرساخت های شهری بازدید شد کارشناسان دادگستری، شهردارو اعضای شورای شهر رودبار از خسارت های عبور راه آهن قزوین-رشت به ساختمان ها و زیرساخت های شهری بازدید کردند. کامران میرزایی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رودباردر این بازدید گفت: اتفاق خوبی با تکمیل راه آهن در رودبار رخ خواهد داد، اما در حین ساخت آسیب های زیادی به ساختمان های […]

کارشناسان دادگستری، شهردارو اعضای شورای شهر رودبار از خسارت های عبور راه آهن قزوین-رشت به ساختمان ها و زیرساخت های شهری بازدید کردند.

کامران میرزایی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رودباردر این بازدید گفت: اتفاق خوبی با تکمیل راه آهن در رودبار رخ خواهد داد، اما در حین ساخت آسیب های زیادی به ساختمان های شهروندان و زیرساخت های مدیریت شهری در گلدیان،مادر آباد،ویایه و کلشتر به شهر وارد شده است که پیگیر مطالبات شهروندان هستیم.

وی تصریح کرد: استان گیلان از کمبود حمل و نقل عمومی رنج می‌برد که با راه آهن بخش عمده ای از این مشکل مرتفع خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه شورای شهر آماده است برای تکمیل ساخت ایستگاه راه آهن در شهر رودبار کمک کند تا هر چه بیشتر و سریعتر توسعه یابد، گفت: امید است با توجه به بازدید امروزعلاوه بر در نظر گرفتن مطالبات شهروندان و خسارت های وارد شده به زیرساخت ها هر چه زودتر این پروژه تکمیل شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار