نماینده رودبار در ارتباط با بخشنامه تشریفات زدایی استاندار گیلان عنوان کرد؛

تشریف زدایی در امور اداری کار خوبی است/با توجه به شرایط امور اقتصادی فعلی باید به سمت کاهش هزینه ها رفت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 فوریه 2019 | 17:12 ب.ظ
تشریف زدایی در امور اداری کار خوبی است/با توجه به شرایط امور اقتصادی فعلی باید به سمت کاهش هزینه ها رفت منوچهر جمالی نماینده شهرستان رودبار در گفت و گو با «رشت پرس» درراستای سخنان مصطفی سالاری در جلسه اخیر شورای اداری در ابلاغیه تشریفات زدایی در سفرهای امور اداری گفت: با توجه به شرایط فعلی  اقتصادی کشور بنده فکر می کنم  باید به سمتی برویم که صرفه جویی داشته باشیم وتا آنجا که امکان دارد […]

منوچهر جمالی نماینده شهرستان رودبار در گفت و گو با «رشت پرس» درراستای سخنان مصطفی سالاری در جلسه اخیر شورای اداری در ابلاغیه تشریفات زدایی در سفرهای امور اداری گفت: با توجه به شرایط فعلی  اقتصادی کشور بنده فکر می کنم  باید به سمتی برویم که صرفه جویی داشته باشیم وتا آنجا که امکان دارد هزینه های اضافی را کاهش دهیم .
وی با بیان اینکه سالاری در همین راستای کاهش هزینه ها  صدور این ابلاغیه را در مناصب دولتی عنوان کردد، گفت: به نظر بنده هم تشریفات زدایی در امور اداری کار خوبی است و انشالله باید هرچه سریعتر شروع این کار را در تمامی دستگاه های اجرایی  نهادینه کنند.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با توجه اینکه هر اداره  و دستگاه اجرایی درهر مرحله ای بتواند مراحل تشریفات زدایی را شروع کند کار بسیار پسندیده ای کرده است، گفت: بنده شخصاً تا کنون ازهیچ ماشین اداری به صورت تنهایی  استفاده نکرده ام. مگر آنکه مأموریت کاری پیش آید سعی می شود  به صورت چند نفره از یک خودرو استفاده شود.
وی با بیان اینکه با قدم های بسیار کوچک نیز می توان در مراحل تشریفات زدایی بسیار موفق عمل کرد،گفت: با اجرایی شدن این کار در تمامی دستگاه های اجرایی می توان به سمتی پیش رفت که با انجام دادن حداکثر تلاش بتوان بیشترین صرفه جویی در کشور را داشته باشیم.
نماینده شهرستان رودباربا اشاره به صرفه جویی  در مراسم ها، همایش ها، سمینارها و برگزاری جلسات مختلف در حوزه های مختلف، گفت: تا آنجایی که ممکن است می توان در هر بخشی با اجرایی کردن کاهش هزینه ها به اقتصاد کشور کمک کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار