امام جمعه شهرستان رودبار:

اگر روزی مسئولی از خبرنگاری شکایت کند، آن روز، روز مرگ آن مسئول است. /اگر خبرنگاران خواب بمانند جامعه نابود می شود

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 فوریه 2019 | 07:32 ق.ظ
اگر روزی مسئولی از خبرنگاری شکایت کند، آن روز، روز مرگ آن مسئول است. /اگر خبرنگاران خواب بمانند جامعه نابود می شود به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دیار زیتون، امام جمعه شهرستان رودبار در همایش نقش رسانه در دوام و قوام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بنده تقسیم بندی های جناحی را به هیچ وجه قبول ندارم و معتقدم یا انقلابی یا غیر انقلابی حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی با بیان اینکه رسانه تحول آفرین […]

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دیار زیتون، امام جمعه شهرستان رودبار در همایش نقش رسانه در دوام و قوام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بنده تقسیم بندی های جناحی را به هیچ وجه قبول ندارم و معتقدم یا انقلابی یا غیر انقلابی


حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی با بیان اینکه رسانه تحول آفرین است، تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران می توانند سرنوشت یک اجتماع را تغییر دهند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در جامعه و همچنین طرح مسائل، مشکلات و بیان انتقادات افزود: خبرنگاران از بیان مطالب واهمه نداشته باشند، بنده محکم و جدی از آنها حمایت خواهم کرد.

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه هیچ وقت از خبرنگاران شکایت نخواهم کرد، گفت: اگر روزی مسئولی از خبرنگاری شکایت کند، آن روز، روز مرگ آن مسئول است.

سیدمحمدی با بیان اینکه با مشکلات و سختی های خبرنگاری و خبرنگاران ناآشنا نیستم، اظهار کرد: بنده سابقه خبرنگاری دارم و اکنون هم با برخی نشریات بعنوان نویسنده فعالیت می کنم.

وی با تاکید بر به استفاده از ظرفیت تمامی خبرنگاران افزود: مسئولین از ظرفیت تمامی خبرنگاران با هر نوع نگاه و نگرشی استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند، گفت: اگر شما خواب بمانید جامعه نابود می شود.

سیدمحمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها و خبرنگاران اضافه کرد: به نقش و اهمیتتان در جامعه ایمان و اعتقاد داشته باشید.

وی با بیان اینکه اینکه رسانه ها نباید وارد جناح بندی ها و تقسیم بندی ها شوند، اظهار کرد: همه ما سوار یک قطار هستیم، آن هم قطار انقلاب اسلامی.

امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به نقش سازنده رسانه ها در اصلاح و رفع معایب مسئولین و اجتماع، اذعان کرد: رسانه ها روحیه خودمراقبتی را در افراد تقویت می کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه به خبرنگاران اعتقاد دارم، گفت: اگر خبرنگاران خوب و صحیح رفتار کنند بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان مطالبه گر نیستند افزود: خبرنگاران باید مطالبه گر باشند و از مسئولین بخواهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار