در ادامه توزیع اقلام حمایتی در استان؛

اطلاعیه توزیع ۳۰تن گوشت منجمد در گیلان

s.k.v
تاریخ انتشار: شنبه 2 فوریه 2019 | 16:18 ب.ظ
اطلاعیه توزیع ۳۰تن گوشت منجمد در گیلان درفک خبر؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: در راستای رسالت های برنامه تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان ۳۰ تن گوشت منجمد برزیلی در سه فروشگاه بزرگ گیلان توزیع می گردد. این گوشتهای قرمز منجمد با قیمت ران هر کیلویی ۲۹,۵۰۰ تومان و سردست هر کیلویی با قیمت۲۸٫۵۰۰هزار تومان و […]

درفک خبر؛

سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: در راستای رسالت های برنامه تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان ۳۰ تن گوشت منجمد برزیلی در سه فروشگاه بزرگ گیلان توزیع می گردد. این گوشتهای قرمز منجمد با قیمت ران هر کیلویی ۲۹,۵۰۰ تومان و سردست هر کیلویی با قیمت۲۸٫۵۰۰هزار تومان و […]

سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: در راستای رسالت های برنامه تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان ۳۰ تن گوشت منجمد برزیلی در سه فروشگاه بزرگ گیلان توزیع می گردد.
این گوشتهای قرمز منجمد با قیمت ران هر کیلویی ۲۹,۵۰۰ تومان و سردست هر کیلویی با قیمت۲۸٫۵۰۰هزار تومان و گردن با قیمت ۲۸۰۰۰هزارتومان ساعت ۱۰صبح فردا یکشنبه در تمام شعبات فروشگاه هفت در استان و همچنین توسط تمام شعبات فروشگاه های کوروش روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح و توسط تمام شعبات فروشگاه های جانبو روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در سراسر استان گیلان توزیع خواهد شد.
البته بازرسان این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس در زمان توزیع این فراورده ها حضور خواهند داشت ولی هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار