امام جمعه منجیل:

مدیران شهری چهره شهر را فاطمی کنند

رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: جمعه 1 فوریه 2019 | 14:57 ب.ظ
مدیران شهری چهره شهر را فاطمی کنند امام جمعه منجیل: مدیران شهری چهره شهر را فاطمی کنند درفک خبر به نقل از زیتون خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداعلا خضری در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد طاهریه برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر فاطمی و چله انقلاب اظهار کرد: مدیران شهری چهره […]

امام جمعه منجیل:
مدیران شهری چهره شهر را فاطمی کنند

درفک خبر به نقل از زیتون خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداعلا خضری در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد طاهریه برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر فاطمی و چله انقلاب اظهار کرد: مدیران شهری چهره شهر را با سیاهپوش کردن فاطمی کنند.

خطیب جمعه منجیل به پوشش زننده خانم ها و آقایان در منجیل اشاره کرد و خواستار رعایت پوشش اسلامی و برخورد با عرضه کنندگان پوشاک نامناسب شد.

وی خواستار تسریع در روند بازسازی پباده روی منجیل شد و گفت: به درازا کشیدن اجرای این پروژه باعث آسیب رسیدن به عابرین شده است.

حجت الاسلام خضری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، دشمنی آمریکا تمام شدنی نیست، ادامه داد: مراقب نفوذ دشمن باشیم و فریب نیرنگ هایش را نخوریم.

وی تصریح کرد: اتحادیه آمریکا ۸ ماه است کشور را معطل کرده تا ساز و کار مالی برای ایران ایجاد کند در حالی که دروغ می گوید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار