گلایه آبزن در نشست خبری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:

مردم شهرستان رودبار تا کی باید شاهد صدور مجوزات برداشت شن و ماسه برای افراد غیر بومی باشند و از این برداشت ها هیچ سهم اجتماعی و اقتصادی نداشته باشند؟

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 ژانویه 2019 | 11:38 ق.ظ
مردم شهرستان رودبار تا کی باید شاهد صدور مجوزات برداشت شن و ماسه برای افراد غیر بومی باشند و از این برداشت ها هیچ سهم اجتماعی و اقتصادی نداشته باشند؟ مردم رودبار هیچ سهمی در این برداست های بی رویه ندارند و تنها شاهد و نظاره گر هستند پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت فرارسیدن به دهه مبارکه فجر و چله انقلاب تور خبری و بازدید خبرنگاران استان از مجتمع بزرگ فولاد امیرکبیر خزر واقع در شهرک صنعتی استان با حضور دکتر دلق پوش […]

مردم رودبار هیچ سهمی در این برداست های بی رویه ندارند و تنها شاهد و نظاره گر هستند

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

به مناسبت فرارسیدن به دهه مبارکه فجر و چله انقلاب تور خبری و بازدید خبرنگاران استان از مجتمع بزرگ فولاد امیرکبیر خزر واقع در شهرک صنعتی استان با حضور دکتر دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اصحاب رسانه گیلان برگزار شد.

 

در این تور یک روزه ، خبرنگاران استان پس از بازدید از تولید شمش و فولاد توسط جوانان گیلانی در نشست خبری دکتر دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شرکت نمودند.
در ابتدای نشست خبری پس از ارائه گزارش دلق پوش از وضعیت صنعت و معدن استان، خبرنگاران استان سوالات خود را مطرح نمودند.

شاهین آبزن مدیر پایگاه خبری تحلیلی آوای یونس ضمن‌گلایه از وضعیت صدور مجوز برداشت از معادن شهرستان رودبار که ۷۵ درصد معادن استان در رودبار قرار دارد خطاب به دلق پوش گفت: مردم ولایتمدار شهرستان رودبار در تمام مناسبت ها همگام با مسئولین نظام در خوشی و ناخوشی ها حضور پررنگ هستند، آیا این انصاف است که با وجود ۷۵ درصد معادن استان که در شهرستان رودبار قرار دارد، مردم رودبار هیچ سهم اجتماعی و اقتصادی از این منابع خدادادی نداشته باشند؟

این روزنامه نگار رودباری ادامه داد: مردم صبور شهرستان رودبار تنها سهمی که از معادن و برداشت های بی رویه دارند گرد و غبار و خرابی جاده و تصادف است که اخیرا منجر به مرگ یکی از جوانان عزیز رودبار در منطقه جوبن شده است.

 

شاهین آبزن تاکید نمود:

معیشت مردم شهرستان رودبار باید بر محور اقتصاد مبتنی بر داشته های اجتماعی باشد، چرا باید مردم شهرستان رودبار تنها نظاره گر باشند؟ چرا باید ما هر روز شاهد بیکاری و عدم درآمد مناسب مردم شهرستان با وجود این‌همه نعمات خدادای باشند؟

پس از طرح سوال از سوی خبرنگاران دکتر دلقپوش رییس سازمان صنعت و معدن استان گیلان طی سخنانی در جمع خبرنگاران استان بیان داشت: ضایعه مرگ دلخراش جوان عزیزی که در جوبن جان شیرین خود را از دست داد را نمیتوان جبران‌کرد.
وی بیان داشت: در حوزه معادن‌مشکلات زیادی وجود داشت که به محض ورود بنده به جد پیگیر این تخلفات بودم.

 

دلقپوش تاکید نمود: هرچه مجوز برداشت صادر شده قبل از ورود بنده به استان بوده، به نحوه صدور مجوزات خیلی ایراد گرفتیم و ابطال کردیم که بابت آن هزینه هم دادم و در شهر خودم دو معدن تعطیل کردیم که بر علیه بنده شکایت تنطیم کرده اند تا بتواند منافع خود را پیش ببرند.

وی افزود: در حوزه معادن بشدت جلوی تخلفات ایستاده ام و به شورای معادن استان گفته ام جلوی تخلفات فنی بیاستند و اجازه تخلف به هیچ معدن داری ندهند
.
دکتر دلق پوش افزود: جلوی منافع نامشروع ایستاده ایمو در این مسیر توسط سازمان نظام مهندسی معدن تمامی تخلفات معادن ثبت و ضبط و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: شهرداری های شهرستان رودبار هم طبق ضوابط میتوانند با نوشتن طرح های اقتصادی برای دریافت مجوز برداشت قانونی اقدام نمایند
و اولویت با پروژه های عمرانی در شهرهاست.
دلقپوش افزود: بنده از هیچ تخلفی نمیگذرم و با کسی پیمان اخوت ندارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار