سرنوشت عوارضی رشت – قزوین چه خواهد شد؟!

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 فوریه 2018 | 16:22 ب.ظ
سرنوشت عوارضی رشت – قزوین چه خواهد شد؟! سرنوشت عوارضی رشت – قزوین چه خواهد شد؟! درفک خبر: نامه‌ای خطاب به اداره کل توسط دادستان محترم ارسال شد که ما نیز پاسخ‌نامه را ارائه نمودیم. از اما خواسته‌شده بود مستندات فعالیت‌های شرکت آزادراه را به دادستان محترم ارائه نماییم. ما نیز پس از دریافت مستندات قانونی، حدود 3 روز قبل مدارک را تحویل […]

سرنوشت عوارضی رشت – قزوین چه خواهد شد؟!

درفک خبر: نامه‌ای خطاب به اداره کل توسط دادستان محترم ارسال شد که ما نیز پاسخ‌نامه را ارائه نمودیم. از اما خواسته‌شده بود مستندات فعالیت‌های شرکت آزادراه را به دادستان محترم ارائه نماییم. ما نیز پس از دریافت مستندات قانونی، حدود 3 روز قبل مدارک را تحویل دادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خزر، حدود یک ماه قبل بود که دادستان قزوین در اقدامی قابل‌توجه دستور ممنوعیت اخذ عوارض را در محور آزاد راه قزوین – زنجان را صادر کرد. اقدامی که علت آن رشد 24 درصدی تلفات جاده‌ای و عدم توجه به مشکلات زیرساختی و بهسازی مسیر از سوی شرکت متولی این آزادراه عنوان شد.

پس از این ماجرا اما شنیده‌ها حکایت از آن داشت که موضوع مشابهی نیز برای آزادراه رشت – قزوین مطرح شد. در همین راستا محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان ، گفت: در بحث عوارضی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مسئولیتی ندارد.

وی ادامه داد: در ماجرای آزادراه قزوین – زنجان که دادستان محترم ورود نمودند، با توجه به مسائلی که وجود داشت خواستار آن شدند که عوارض دریافت شده و پس از دریافت در حسابی دیگر بلوکه شود و فعلاً به‌حساب شرکت مسئول آزادراه واریز نگردد. در استان گیلان نیز اگر قرار باشد دادستان محترم دستوری دهند در همین رویه می‌باشد زیرا در تمام جهان هر جا که آزادراه است، عوارض نیز هست.

نازک‌کار افزود: نامه‌ای خطاب به اداره کل توسط دادستان محترم ارسال شد که ما نیز پاسخ‌نامه را ارائه نمودیم. از اما خواسته‌شده بود مستندات فعالیت‌های شرکت آزادراه را به دادستان محترم ارائه نماییم. ما نیز پس از دریافت مستندات قانونی، حدود 3 روز قبل مدارک را تحویل دادیم.

سرنوشت عوارضی رشت – قزوین چه خواهد شد؟!

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار